Logo

Land Rover Defender 110 – szybki na asfalcie, nadal mocny w terenie

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
  • Nowy Defender wygląda jak SUV i jeździ jak SUV – w dodatku nowoczesny.
  • Jest cięższy od poprzednika, ale dzięki elektronice równie dzielny w terenie.
  • W codziennej jeździe miejskiej i w trasach jest przyjazny dla kierowcy i pasażerów.
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Data 29 stycznia 2016 roku fanom Defendera nie kojarzy się zbyt dobrze. Tego dnia bowiem zakończono produkcję brytyjskiej legendy bezdroży, która miała te same założenia konstrukcyjne od 1948 roku. Nadzieja pojawiła się później przez chwilę, gdy ręcznie zbudowano jeszcze 150 sztuk kultowej terenówki z potężnym silnikiem V8. Choć auto kosztowało ponad 700 000 zł, rozeszło się jak świeże bułeczki.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu