Logo
TestyTesty nowych samochodówOpel Astra 1.4 Turbo LPG - mocny sedan zasilany gazem

Opel Astra 1.4 Turbo LPG - mocny sedan zasilany gazem

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
| Aktualizacja
  • Instalacja LPG kosztuje 4400 zł. Dużo, ale 61 300 zł za sedana 140 KM z LPG brzmi rozsądnie
  • Użytkowanie Astry z fabryczną instalacją LPG nie przysparza żadnych kłopotów
  • Przejechanie 100 km Astrą na benzynie kosztuje 34 zł, podczas gdy pokonanie tego samego odcinka na gazie – niespełna 20 zł
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Polacy niezbyt chętnie sięgają po kompaktowe sedany, choć wyjątek stanowią Fiat Tipo i Toyota Corolla. Także w przypadku popularnej Astry klienci częściej wybierają hatchbacka niż sedana. Czterodrzwiowy Opel nie jest już autem pierwszej świeżości (zadebiutował w 2012 r.), a w dodatku wykorzystuje technikę Astry 4. generacji. Czyżby więc produkowany w Gliwicach model nie był już wart zainteresowania? Sprawdziliśmy to, testując Opla Astrę z doładowanym benzyniakiem 1.4 i fabryczną instalacją LPG.

Udostępnij:
Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium