Wnętrze wykończono materiałami wysokiej jakości, białe wskaźniki mają chromowane obwódki, a kierownicę obszyto skórą.W wersji Centenario siedzenia pokryto dwukolorową tapicerką. Mocną stroną testowanego modelu jest jednostka napędowa. Moc rozwija równomiernie od niskiego poziomu obrotów. Dzięki temu samochodem można dynamicznie podróżować zarówno w mieście, jak i poza nim. Podczas jazdy na trasie docenimy dobrą elastyczność. Zwiększenie szybkości od 60 do 100 km/h na 4. biegu trwa 10,7 s. Dzięki temu wyprzedzanie nie stanowi problemu. Zaletą silnika jest również oszczędność. Niecałe 8 l/100 km w aucie z niemal 100-konnym silnikiem to dobry wynik. Dobrze oceniliśmy również skrzynię biegów. Zmiana przełożeń odbywa się precyzyjnie, a komfort jej użytkowania podnosi usytuowanie lewarka wysoko na konsoli środkowej. Dzięki temu kierowca nie ma problemu z sięganiem do dźwigni.
Oryginalny malec
Najmniejsza Lancia to auto dla lubiących się wyróżniać. Ciekawa stylistyka nawiązuje do modelu Aurelia z lat 50.