Logo
TestyTesty nowych samochodówPeugeot 308 SW GT – kombi dla estetów

Peugeot 308 SW GT – kombi dla estetów

Peugeot 308 SW w wersji GT i z lakierem niebieskim Avatar zwraca uwagę wielu kierowców. Jednak w przypadku wersji kombi ważniejsze są walory transportowe. W teście sprawdzamy, jak auto spisuje się pod tym względem oraz jak jeździ ze 130-konnym, benzynowym silnikiem pod maską.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Peugeot 308 SW GT
Zobacz galerię (22)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Peugeot 308 SW GT
  • Peugeot 308 SW GT kusi efektowną stylistyką nadwozia, która nie kłóci się z przestronnym wnętrzem oraz pojemnością bagażnika, który mieści 608-1634 l
  • Pod maską pojazdu pracuje 130-konny, 3-cylindrowy benzyniak, który pozwala rozpędzić auto do setki po 9,9 s, a średnio spalił w teście 7 l/100 km
  • Peugeot 308 SW GT z benzyniakiem o mocy 130 KM i z 8-stopniową, automatyczną skrzynią kosztuje 144 000 zł, a po doliczeniu cen opcji jego wartość rośnie do 152 400 zł
  • Ten artykuł pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz.
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Peugeot 308 SW GT to z pozoru zwykłe, kompaktowe kombi. Już dawno podczas testowania auta tego typu nie słyszałem takich uwag: Patrz, jaki ładny, ale ma Pan piękne auto, nice car, bro! To tylko niektóre oznaki zachwytu zasłyszane od przypadkowych przechodniów (także obcokrajowców). Zapewniamy jednak, że efektowny wygląd to niejedyna zaleta pojazdu ze 130-konnym benzyniakiem pod maską.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium