Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Peugeot 308 SW GT – kombi dla estetów

Peugeot 308 SW GT – kombi dla estetów

Peugeot 308 SW w wersji GT i z lakierem niebieskim Avatar zwraca uwagę wielu kierowców. Jednak w przypadku wersji kombi ważniejsze są walory transportowe. W teście sprawdzamy, jak auto spisuje się pod tym względem oraz jak jeździ ze 130-konnym, benzynowym silnikiem pod maską.

Peugeot 308 SW GTŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Peugeot 308 SW GT kusi efektowną stylistyką nadwozia, która nie kłóci się z przestronnym wnętrzem oraz pojemnością bagażnika, który mieści 608-1634 l
  • Pod maską pojazdu pracuje 130-konny, 3-cylindrowy benzyniak, który pozwala rozpędzić auto do setki po 9,9 s, a średnio spalił w teście 7 l/100 km
  • Peugeot 308 SW GT z benzyniakiem o mocy 130 KM i z 8-stopniową, automatyczną skrzynią kosztuje 144 000 zł, a po doliczeniu cen opcji jego wartość rośnie do 152 400 zł
  • Ten artykuł pochodzi z nowego wydania "Auto Świata". Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go już teraz.

Peugeot 308 SW GT to z pozoru zwykłe, kompaktowe kombi. Już dawno podczas testowania auta tego typu nie słyszałem takich uwag: Patrz, jaki ładny, ale ma Pan piękne auto, nice car, bro! To tylko niektóre oznaki zachwytu zasłyszane od przypadkowych przechodniów (także obcokrajowców). Zapewniamy jednak, że efektowny wygląd to niejedyna zaleta pojazdu ze 130-konnym benzyniakiem pod maską.

Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji