Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid - kombi rodzinne?

Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid - kombi rodzinne?

Peugeot 508 SW w wersji hybrydowej – najdroższa możliwa opcja stylowego francuskiego kombi. W wersji GT Pack z zaledwie kilkoma dodatkami jego cena to nieco ponad 200 tys. zł. Drogo czy tanio? Jakie to auto ma zalety i czy ma jakieś obiektywne wady?

Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid
Zobacz galerię (20)
Auto Świat / Maciej Brzeziński
Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid
  • Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid jest szybszy niż diesel i – przynajmniej według danych technicznych – dalece bardziej oszczędny
  • Peugeot 508 SW Plug-in Hybrid – inaczej niż wiele innych hybryd – może ciągnąć przyczepę i ma imponującą prędkość maksymalną
  • Hybrydowy Peugeot 508 SW za sprawą typowej dla tego rodzaju aut wady może nie zadowolić długodystansowych kierowców z ciężką nogą
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Gdyby Peugeota 508 SW traktować jako wygodny samochód miejski bądź podmiejski, byłby to pojazd doskonały: ciekawie zaprojektowany i wykończony z użyciem fajnych materiałów z dużą atencją do detali. We wnętrzu Peugeota 508 rządzą skóra, drewno, aluminium i szkło. W tym modelu doskonale sprawdza się charakterystyczny obecnie dla marki Peugeot layout deski rozdzielczej: malutką, nieokrągłą kierownicę, która leży w dłoniach trochę jak wolant, trzymamy nisko, prawie na kolanach, a na zegary (tzn. wyświetlacz) patrzymy nie przez nią, ale ponad nią.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji