Logo

Jeździliśmy nowym BMW X1. Diesel, benzyna czy elektryk?

Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
  • Modyfikacje stylistyczne upodabniają BMW X1 do innych nowych BMW, gabaryty trochę powiększone w stosunku do poprzednika.
  • Przeniesienie BMW X1 na modułową platformę UKL 2 ułatwiło instalację różnych rodzajów napędów.
  • Nowe multimedia i rezygnacja z dotychczasowych sprawdzonych elementów obsługi będą wymagały przyzwyczajenia.
  • Właściwości jezdne każdej ze sprawdzanych wersji są bez zarzutu, nawet ciężki elektryk dobrze radzi sobie na szybko pokonywanych zakrętach.
  • Ceny zróżnicowane, elektryczne BMW iX1 zdecydowanie najdroższe, ale z możliwością dopłaty
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Od roku 2009 BMW X1 jest bestsellerem. Obie dotychczasowe generacje zostały sprzedane na całym świecie w 1,9 mln egzemplarzy. Drugie wydanie, które zadebiutowało w 2015 r., otrzymało w Niemczech prestiżową nagrodę "Złotej Kierownicy", przyznawaną przez siostrzaną redakcję "Auto Bilda". Teraz monachijski producent ma silne postanowienie, żeby nie zbaczać z drogi sukcesu.

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
Powiązane tematy: BMW BMW X1 SUV
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu