Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat BMW X1

BMW X1

To miało być idealne BMW z polskiego salonu. Takie było, póki nie otworzyliśmy maski
Co warto kupić

To miało być idealne BMW z polskiego salonu. Takie było, póki nie otworzyliśmy maski

Autor
Autor
Zespół dziennikarzy
Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Wielki ranking SUV-ów. Wszystkimi przejechaliśmy 100 tys. km. Najlepszy i najgorszy to totalne zaskoczenia
Co warto kupić

Wielki ranking SUV-ów. Wszystkimi przejechaliśmy 100 tys. km. Najlepszy i najgorszy to totalne zaskoczenia

Zapytaliśmy mechanika o używane SUV-y BMW. Na tapet wzięliśmy X1, X3 i X5
Co warto kupić

Zapytaliśmy mechanika o używane SUV-y BMW. Na tapet wzięliśmy X1, X3 i X5

Różne segmenty, różne roczniki i różne widełki cenowe - zrobiliśmy przegląd używanych SUV-ów BMW z różnych okresów produkcyjnych. O opinie na temat X1 generacji E84, X3 generacji F25 i X5 generacji E70 zapytaliśmy zaprzyjaźnionych mechaników, którzy na temat wszystkich tych SUV-ów mieli wiele do powiedzenia. W niektórych przypadkach to, co usłyszeliśmy, brzmiało bardziej jak przestroga niż zachęta do zakupu.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
BMW X1 w teście długodystansowym. Po 100 tys. km mamy wiele obserwacji
Testy długodystansowe

BMW X1 w teście długodystansowym. Po 100 tys. km mamy wiele obserwacji

Lata mijają o moda na SUV-y wcale nie słabną. Na rynku wtórnym na pewno znajdziecie wiele ciekawych propozycji, także tych premium. Przetestowaliśmy najmniejszego SUV-a BMW na bardzo długim dystansie i wiemy o nim wszystko. Odkryliśmy kilka wad, rozebraliśmy auto na części, trochę ponarzekaliśmy, ale... bardzo często też go chwaliliśmy. Jak BMW X1 xDrive sprawdziło się w tak długim teście? I jakie awarie pojawiły się na dystansie 100 tys. km?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Naprawdę się znasz na autach? Ten supertrudny quiz to rozstrzygnie. Ostatnie pytanie tylko dla arcymistrzów
Aktualności

Naprawdę się znasz na autach? Ten supertrudny quiz to rozstrzygnie. Ostatnie pytanie tylko dla arcymistrzów

Nie licz na łatwe pytania. Ten quiz da ci jednoznaczną odpowiedź czy jesteś motoryzacyjnym ekspertem. Uwaga! Im dalej, tym pytania robią się trudniejsze, osiągając apogeum w punkcie nr 12. Gotowy?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
BMW X1 M35i czy Cupra Formentor VZ? Znaleźliśmy najlepszego, sportowego SUV-a
Testy nowych samochodów

BMW X1 M35i czy Cupra Formentor VZ? Znaleźliśmy najlepszego, sportowego SUV-a

Mocne, nowoczesne i świetnie wyglądają – a to dopiero początek ich zalet. Cupra Formentor VZ 2.0 i BMW X1 M35i to prawdziwe giganty, zarówno pod względem jakości, jak i wyglądu. Sprawdzamy, który z nich lepiej wypada w czasie jazdy.

Próba przemytu do Ukrainy aut o łącznej wartości 390 tys. zł. Wśród nich pojazdy poszukiwane przez Interpol
Aktualności

Próba przemytu do Ukrainy aut o łącznej wartości 390 tys. zł. Wśród nich pojazdy poszukiwane przez Interpol

Funkcjonariusze Straży Granicznej z Podkarpacia udaremnili wywóz do Ukrainy czterech skradzionych samochodów. Wśród pojazdów, których łączna wartość wyniosła 390 tys. zł były zarówno osobowe modele, jak i dostawczak, a nawet ciężarówka.

BMW X1 M135i udowadnia, że sportowy charakter można pogodzić z terenowymi genami
Testy nowych samochodów

BMW X1 M135i udowadnia, że sportowy charakter można pogodzić z terenowymi genami

BMW X1 M135i xDrive to z jednej strony mocny, 300-konny silnik i świetne osiągi, a z drugiej podwyższone zawieszenie i napęd wszystkich kół. W teście sprawdziłem, komu może spodobać się SUV łączący tak przeciwstawne cechy.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Lepsze BMW X1 czy Mercedes GLA? Największa jest różnica w zużyciu paliwa
Testy nowych samochodów

Lepsze BMW X1 czy Mercedes GLA? Największa jest różnica w zużyciu paliwa

Chcecie mieć SUV-a premium, ale nie jesteście rozrzutni? Nie ma sprawy, możecie wybrać mniejszego SUV-a. W tym przypadku – najmniejszego w ofertach Mercedesa i BMW!

Jak bardzo bazowe wersje różnią się z zewnątrz od topowych? Porównałem auta premium
Aktualności

Jak bardzo bazowe wersje różnią się z zewnątrz od topowych? Porównałem auta premium

Dołuje cię przeglądanie Facebooka i Instagrama, bo wszyscy są tam tacy piękni i mają takie cudowne życie? Z samochodami bywa podobnie: na oficjalnych zdjęciach najczęściej widujemy najbardziej wyjściowe wersje, ale kiedy idziemy do salonu po bazowy wariant, to szału jakoś nie ma — paradoksalnie dotyczy to także modeli premium. Porównałem podstawowe i najbardziej efektowne wizualnie warianty sześciu prestiżowych samochodów i... możesz się zdziwić, jak naprawdę wyglądają realia najtańszych odmian.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Za ile spełnisz marzenie o nowym kompaktowym SUV-ie premium? Siedem najtańszych modeli w Polsce
Aktualności

Za ile spełnisz marzenie o nowym kompaktowym SUV-ie premium? Siedem najtańszych modeli w Polsce

Nowe samochody podrożały, ale umówmy się – w klasie premium i tak nigdy tanio nie było. Ile więc w czasach dotkliwej inflacji trzeba zapłacić za nowego SUV-a z prestiżowym logo i w optymalnym kompaktowym rozmiarze? Dokładnie przejrzałem wszystkie cenniki i już wiem. Oto najtańsza siódemka.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Przejechaliśmy po 100 tys. km 17 SUV-ami. Raport usterek jest zaskakujący
Testy długodystansowe

Przejechaliśmy po 100 tys. km 17 SUV-ami. Raport usterek jest zaskakujący

Sprawdziliśmy, jak w testach długodystansowych na 100 tys. km wypadły najpopularniejsze na rynku SUV-y, m.in. VW Tiguan, Skoda Kodiaq, BMW X1 i wiele innych. Oto galeria zwycięzców, ale też i przegranych, którym przydarzyły się poważne usterki.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
Audi Q3 kontra BMW X1 - o zwycięstwie przesądziły trzy punkty
Porównania samochodów

Audi Q3 kontra BMW X1 - o zwycięstwie przesądziły trzy punkty

Audi Q3 czy BMW X1? Sprawdzamy, który z niemieckich SUV-ów jest lepszy. Jednak już na początku wiemy, że niezależnie od tego, na jaki model zdecydujemy się w tym przypadku, zawsze będziemy na wygranej pozycji. Dlaczego? Ponieważ pod maskami bohaterów naszego porównania pracują solidne silniki Diesla.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Wybrać SUV-a czy vana? Sprawdzamy 12 modeli
Porównania samochodów

Wybrać SUV-a czy vana? Sprawdzamy 12 modeli

Od funkcjonalności po uniwersalność. Co naprawdę jest lepsze? Van czy SUV? Statystyki dają tylko jedną odpowiedź: ostatnie 13 lat należało do modeli sportowo-rekreacyjnych. Czy to moda czy postęp? Sprawdzamy, co one potrafią i ile kosztują.

Kombi czy SUV – co wybrać?
Porównania samochodów

Kombi czy SUV – co wybrać?

Czy SUVy rzeczywiście są takie dobre i warte wyższej ceny niż porównywalne kombi? Sprawdzamy to na przykładzie 10 pojedynków SUVów z kombi i radzimy, który model wybrać.

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!
Testy długodystansowe

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!

Oto najlepsi z najlepszych, czyli czołowa dziesiątka samochodów, które uczestniczyły w naszym wymagającym sprawdzianie trwałości na dystansie 100 tys. km (niekiedy nawet większym) i zaliczyły go brawurowo!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Zwolnienia w zakładzie produkującym samochody dla BMW
Aktualności

Zwolnienia w zakładzie produkującym samochody dla BMW

VDL Nedcar z Born w Holandii, gdzie produkowane są m.in. BMW X1, MINI Cabrio, MINI Cabrio Electric i MINI Countryman planuje przejść na pracę jednozmianową. To oznacza, że konieczne będą zwolnienia pracowników. Łącznie zatrudnienie ma stracić około 1800 osób.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Szukasz SUV-a klasy premium? Sprawdzamy, którą wersję BMW X1 warto kupić?
Aktualności

Szukasz SUV-a klasy premium? Sprawdzamy, którą wersję BMW X1 warto kupić?

Najnowsze BMW X1 to już spory SUV, który spokojnie może konkurować z innymi podwyższonymi kompaktami. Wóz ma dobre właściwości jezdne, w wybranych wersjach napęd na cztery koła, do wyboru: benzyniaki, diesle, elektryk i różnorakie hybrydy. Ceny startują od 175 tys. zł za odmianę sDrive18i z silnikiem o mocy 136 KM, która ma napęd na przednią oś.

Jeździliśmy nowym BMW X1. Diesel, benzyna czy elektryk?
Testy nowych samochodów

Jeździliśmy nowym BMW X1. Diesel, benzyna czy elektryk?

Trzecie wydanie najmniejszego SUV-a z Monachium – BMW X1 – ma podążyć drogą sukcesu dwóch poprzednich generacji. Żeby to osiągnąć, producent pozwala wybierać spośród siedmiu wariantów napędowych – od spalinowych do w pełni elektrycznych. Mieliśmy okazję pojeździć trzema wersjami BMW X1 – dieslem, benzynowym R6 i elektrykiem BMW iX1.

Jeździłem nowym BMW X1. Niesamowite, ile potrafi kompaktowe auto
Testy nowych samochodów

Jeździłem nowym BMW X1. Niesamowite, ile potrafi kompaktowe auto

Jest bardziej opływowe od BMW serii 8 Coupe, ma równie duże koła co X7, a w odnalezieniu się w rzeczywistości pomaga rozszerzona rzeczywistość. Nominalnie nowe BMW X1 jest jednak tylko kompaktem. Na pewno?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Czy wiedziałeś(-aś), że Polacy stylizowali te samochody? Wśród nich są BMW, Audi, Jaguar i Ferrari!
Aktualności

Czy wiedziałeś(-aś), że Polacy stylizowali te samochody? Wśród nich są BMW, Audi, Jaguar i Ferrari!

Syrena, Beskid i Wars to nie wszystko. Polski wkład w samochodowy design nie skończył się wraz z PRL-em – on się dopiero na dobre zaczął. Nasi rodacy stoją za wyglądem doskonale znanych modeli, w tym najnowszego BMW X1.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Siedzieliśmy w nowym BMW X1 – co się zmienia w najmniejszym SUV-ie z Monachium?
Premiery

Siedzieliśmy w nowym BMW X1 – co się zmienia w najmniejszym SUV-ie z Monachium?

Najmniejszy SUV z Monachium – BMW X1 – w swojej trzeciej generacji staje się naprawdę wszechstronny. Oprócz benzyniaków, diesli i hybryd plug-in będzie oferowany także w wersji na baterię, czyli czysto elektrycznej.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.