Zajmujesz miejsce w efektownym fotelu ze zintegrowanym zagłówkiem...Mimo fantastycznego wrażenia swobody i przestronności, jakie dają pionowe boki nadwozia i pudełkowata karoseria, miejsca na nogi jest niewiele, w dodatku kierownica nie ma regulacji w poziomie. A przecież pozycja za kierownicą w sportowym aucie powinna mieć priorytetowe znaczenie! Cała nadzieja w tym, co jest pod maską. Uruchamiasz silnik, wrzucasz pierwszy bieg, dodajesz gazu i... Najpierw niewiele się dzieje, po czym auto dostaje „kopa” na wysokich obrotach, aby za moment brutalnie odciąć dopływ paliwa. Nie jest to rakieta i wynik 9,7 s do „setki” brzmi zdecydowanie „niesportowo” (producent obiecuje 8,9 s). Rozsądne osiągi mają swoją dobrą stronę: mało które auto tej klasy zapewnia tak dużą rezerwę możliwości zawieszenia w stosunku do mocy silnika.
Suzuki Swift - Bezpieczny "sport"
Napis Sport rozbudza apetyt. Wyobraź sobie, że wsiadasz do czarnego Suzuki z niskoprofilowymi oponami i spoilerem zainstalowanym nad przyciemnioną tylną szybą.