• Adventure ma czarne nakładki na nadkola i grill oraz srebrne osłony zderzaków
  • Napęd RAV4 składa się aż z trzech silników: benzyniaka 2.5 oraz dwóch elektryków
  • W napędzie AWD-i nie ma mechanicznego połączenia obu osi

Toyota w czerwcu bieżącego roku ogłosiła światu, że jej kompaktowy model był w 2021 roku najczęściej kupowanym SUV-em. Produkowane od 1994 roku RAV4 już dwa lata temu osiągnęło łączną sprzedaż 10 mln egzemplarzy, a w 2021 roku było drugim najpopularniejszym samochodem na świecie. Obecnie w salonach Toyoty można nabyć model piątej generacji, który jest produkowany od 2019 roku. Jesienią ubiegłego roku przeszedł on face lifting, czego owocem jest testowana wersja Adventure. Ale Toyota nie spoczęła na laurach i na rok modelowy 2023 zapowiedziała już kolejne zmiany (udoskonalone multimedia, systemy bezpieczeństwa i łączności).

Toyota RAV4 2.5 Hybrid AWD-i – offroadowy wygląd wersji Adventure

Wersja Adventure, skierowana do użytkowników lubiących wyjazdy z dala od miejskiego zgiełku, wyróżnia się offroadową stylizacją, m.in. czarnym grillem, znaczkiem Toyoty zamocowanym w dolnej części wlotu chłodnicy, nowymi czarnymi oprawami świateł przeciwmgielnych oraz srebrnymi osłonami, widocznymi w dolnej części zderzaków. Zdecydowany wygląd nadają także czarne nakładki na nadkolach, nowe 19-calowe felgi aluminiowe z matowym wykończeniem i zarezerwowane tylko dla tej wersji lakiery Urban Khaki/Dynamic Grey (na dachu). Wersję Adventure zamówicie jedynie w RAV4 z napędem 4x4 (moment obrotowy na tylnej osi pochodzi wyłącznie z silnika elektrycznego) i z mocnym, 222-konnym hybrydowym napędem 2.5 Dynamic Force.