Logo

Volvo XC60: Finezyjny średni SUV

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Tradycja zobowiązuje. Volvo od dawna postrzegane jest jako marka bezpieczna. Dlatego przygotowując 2 lata temu model XC60 – SUV średniej wielkości – szwedzki producent wyposażył go już seryjnie m.in. w system City Safety, pozwalający automatycznie wyhamować auto przed pojazdem zwalniającym z przodu.

Wbrew tradycji zaprojektowano i bryłę nadwozia, i wnętrze. XC60 nie jest klocowatejak wiele poprzednich modeli szwedzkiej firmy, a tylne światła i rozwiązania wnętrza świadczą o tym, że projektanci dostali zadanie: macie być odważni! Szczególnie dobre wrażenie sprawiają:lekki panel środkowy oraz podwójne okno dachowe doświetlające wnętrze auta.

XC60 jeździ i zachowuje się na drodze prawidłowo

Silnik żwawo zbiera się do pracy i szybko reaguje na naciśnięcie pedału gazu. Zawieszenie jest dość sprężyste, pasażerowie odczują to na nierównej nawierzchni. Na szczęście twardość zawieszenia kompensują wygodne fotele.

Miejsca i z przodu, i na tylnej kanapie jest wystarczająco dużo, nawet dla osób o wzroście powyżej 190 cm. Z tyłu komfortowo podróżować będą tylko 2 osoby, gdyż środkowe siedzisko jest niewygodne.

Wnętrze – dobrze wyciszone. Zastrzeżenia? Kiepska nawigacja fabryczna, kamera cofania czasem nie wyłącza się po ruszeniu do przodu, marna jakość dywaników oraz przeszyć tapicerki.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu