Tradycja zobowiązuje. Volvo od dawna postrzegane jest jako marka bezpieczna. Dlatego przygotowując 2 lata temu model XC60 – SUV średniej wielkości – szwedzki producent wyposażył go już seryjnie m.in. w system City Safety, pozwalający automatycznie wyhamować auto przed pojazdem zwalniającym z przodu.
Wbrew tradycji zaprojektowano i bryłę nadwozia, i wnętrze. XC60 nie jest klocowatejak wiele poprzednich modeli szwedzkiej firmy, a tylne światła i rozwiązania wnętrza świadczą o tym, że projektanci dostali zadanie: macie być odważni! Szczególnie dobre wrażenie sprawiają:lekki panel środkowy oraz podwójne okno dachowe doświetlające wnętrze auta.
XC60 jeździ i zachowuje się na drodze prawidłowo
Silnik żwawo zbiera się do pracy i szybko reaguje na naciśnięcie pedału gazu. Zawieszenie jest dość sprężyste, pasażerowie odczują to na nierównej nawierzchni. Na szczęście twardość zawieszenia kompensują wygodne fotele.
Miejsca i z przodu, i na tylnej kanapie jest wystarczająco dużo, nawet dla osób o wzroście powyżej 190 cm. Z tyłu komfortowo podróżować będą tylko 2 osoby, gdyż środkowe siedzisko jest niewygodne.
Wnętrze – dobrze wyciszone. Zastrzeżenia? Kiepska nawigacja fabryczna, kamera cofania czasem nie wyłącza się po ruszeniu do przodu, marna jakość dywaników oraz przeszyć tapicerki.
Galeria zdjęć
Tradycja zobowiązuje. Volvo od dawna postrzegane jest jako marka bezpieczna. Dlatego przygotowując 2 lata temu model XC60 – SUV średniej wielkości – szwedzki producent wyposażył go już seryjnie m.in. w system City Safety,
Wbrew tradycji zaprojektowano i bryłę nadwozia, i wnętrze. XC60 nie jest klocowate jak wiele poprzednich modeli szwedzkiej firmy, a tylne światła i rozwiązania wnętrza świadczą o tym, że projektanci dostali zadanie: macie być odważni!
Szczególnie dobre wrażenie sprawiają:lekki panel środkowy oraz podwójne okno dachowe doświetlające wnętrze auta.
XC60 jeździ i zachowuje się na drodze prawidłowo. Silnik żwawo zbiera się do pracy i szybko reaguje na naciśnięcie pedału gazu.
Zawieszenie jest dość sprężyste, pasażerowie odczują to na nierównej nawierzchni.
Zastrzeżenia? Kiepska nawigacja fabryczna, kamera cofania czasem nie wyłącza się po ruszeniu do przodu, marna jakość dywaników oraz przeszyć tapicerki.
Duży otwór załadunkowy, regularne kształty i płaska podłoga bagażnika
Silnik 2.4 o mocy 205 KM: dynamiczny, ale paliwożerny