Jeśli chodzi o kłopot z układem wspomagającym pompę hamowania, to w Peugeocie dotyczy on modeli 308, 2008 i 3008. Jak się okazuje, zużycie paska rozrządu może spowodować uszkodzenie elementów układu wspomagania hamowania i w konsekwencji doprowadzić do wystąpienia ryzyka ograniczenia lub utraty tego wspomagania, co zwiększa ryzyko wypadku. Na rynku polskim kampanią naprawczą objęto łącznie 2 583 pojazdy, jednak w komunikacie UOKiK-u nie podano ani okresu produkcji, z którego pochodzą, ani wersji silnikowych. Być może chodzi o wersję 1.2 PureTech, jednak nie ma – chwilowo – żadnych szczegółowych informacji na ten temat.

Ten sam problem występuje też w Citroenie/DS i również dotyczy trzech modeli: C4, C4 Picasso i DS4. W tym wypadku kampanią naprawczą objętych zostało 1099 egzemplarzy.