Czwarta generacja Audi RS 4 Avanta do „setki" przyspiesza w 4,1 sekundy i rozpędza się do 250 km/h. Z pakietem dynamicznym prędkość maksymalna podniesiona jest do 280 km/h.
Nowe Audi RS 4 Avant jest seryjnie wyposażone w 19-calowe kute, aluminiowe felgi, opcjonalnie można wybrać koła 20-calowe. Z tyłu – charakterystyczny dla modeli RS dyfuzor i dwie owalne końcówki rur układu wydechowego RS.
Nowe Audi RS 4 Avant ma automatyczną 8-stopniową skrzynię biegów tiptronic. Zawieszenie jest o 7 mm obniżone w porównaniu do A4 z zawieszeniem sportowym. Opcjonalnie dostępne jest zawieszenie sportowe RS plus z systemem dynamicznej kontroli jazdy Dynamic Ride Control (DRC), ceramiczne hamulce i dynamiczny układ kierowniczy z ustawieniem typowym dla RS.
W kabinie nowego Audi RS 4 Avant uwagę zwracają: sportowe fotele, sportowa kierownica spłaszczona u dołu, wirtualny kokpit z zegarami wyświetlanymi na ekranie, podświetlane listwy progowe.
Dostępne są też pakiety stylistyczne pozwalające indywidualnie przyozdobić kokpit auta.
Galeria zdjęć
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie – podwójna końcówka układu wydechowego i dyfuzor
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie – wloty powietrza i charakterystyczna dla RS chłodnica
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie – skrzynia tiptronic 8-stopniowa
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie – podświetlane progi
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie – silnik V6, 2.9/450 KM
Audi RS 4 Avant – premiera we Frankfurcie – standard to koła 19-calowe, w opcji – 20-calowe
Audi RS 4 Avant
Audi RS 4 Avant
Audi RS 4 Avant
Audi RS 4 Avant
Audi RS 4 Avant – kokpit
Audi RS 4 Avant – kokpit
Audi RS 4 Avant – w opcji pikowane siedzenia
Audi RS 4 Avant – w opcji pikowane siedzenia