Przypominamy, że w portfolio Grupy Pietrzak znajduje się śmietanka luksusowych marek motoryzacyjnych. Są to: Ferrari, Maserati, Alpine, Koenigsegg, Pagani, a teraz również Bugatti. Polski showroom Bugatti jest obecnie w budowie na terenie katowickiego obiektu grupy. Firma poinformowała o wszystkim poprzez fanpage La Squadra. Jest to marka należąca do grupy, gdzie śląski dealer skupia wszystkich klientów na luksusowe samochody, jakie ma w ofercie.
Bugatti w Polsce — to już oficjalne
O tym, jak doszło do tego, że Grupie Pietrzak udało się sprowadzić do Polski prawdopodobnie najbardziej ekskluzywną markę motoryzacyjną świata, będziecie się mogli dowiedzieć już niedługo z naszego ekskluzywnego wywiadu z Jakubem Pietrzakiem.
Bugatti było w Polsce już w okresie międzywojennym
W Polsce pierwsze modele Bugatti pojawiły się w latach 20. dwudziestego wieku. Były to maszyny Type 35, Type 43 oraz Type 44. Bugatti Typ 35, o którym mowa, brało udział w wielu wyścigach, takich jak 1929 Tatra Race oraz Grand Prix Lwowa w 1930 r., gdzie było pilotowane przez polskich kierowców Maurycego Potockiego oraz Wacława Kaszę. Z kolei Type 43 startowało w przedwojennych wyścigach, zdobywając rekordy prędkości ze Stanisławem Szwarcsztajnem i Wacławem Kaszą na pokładzie. Z kolei model Type 44 o przydomku "Torpedo d’Usine" został pierwotnie dostarczony do Krakowa w 1928 r., a następnie rywalizował w wielu wyścigach w latach 30. m.in. w rajdzie w Ojcowie.