- Tajemniczy klient kupił aż osiem egzemplarzy Bugatti
- Odbiór zamówionych aut odbył się w siedzibie marki we francuskim Molsheim
- W ceremonii przekazania aut brał udział również kierowca testowy, czyli "Bugatti Pilote Officel", Andy Wallace.
- Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl
Samo Bugatti przyznaje, że ta wizyta była naprawdę niezwykła. Dlaczego? Człowiek, który pojawił się w siedzibie firmy, odebrał nowego Chirona Super Sport 300+ oraz certyfikowany przez La Maison Pur Sang egzemplarz Veyrona Grand Sport Vitesse World Record Edition. Ale to nie wszystko, bo francuska manufaktura przekazała mu również sześć modeli Bugatti Baby II, po jednej sztuce dla każdego z jego dzieci.
Bugatti przypomina, że wizyta w Molsheim nie przywodzi na myśl "zwykłego" przekazania pojazdu. Dla klientów jest to okazja, by zbliżyć się do historii marki i przespacerować się po tych samych miejscach, co sam Ettore Bugatti. O tym, jak wyjątkowe jest to przeżycie, świadczy osobista wizyta anonimowego, ale bardzo wyjątkowego klienta. Właściciel ośmiu nowych egzemplarzy Bugatti pojawił się we Francji wraz z szóstką dzieci. Wszyscy mogli doświadczyć geniuszu Ettore, zwiedzić atelier i zobaczyć, jak dziś powstają supersportowe samochody. Krótko mówiąc, klient chciał, aby jego potomstwo doświadczyło Molsheim na własnej skórze i zrozumiało, co to znaczy być częścią rodziny Bugatti. Na koniec odbyła się ceremonia przekazania aut, w której brał udział również kierowca testowy, czyli "Bugatti Pilote Officel" Andy Wallace.
Dalsza część tekstu pod materiałem wideo
Sześć sztuk Bugatti Baby II
Wraz z Chironem Super Sport 300+ oraz Veyronem Grand Sport Vitesse World Record Edition na klienta czekało sześć wykonanych na zamówienie modeli Bugatti Baby II – każdy egzemplarz został starannie wykonany według specyfikacji dedykowanej dla każdego z dzieci gościa. Samochody w wielu różnych odcieniach zostały zaparkowane w szeregu przed Château Saint-Jean, tworząc widowisko przypominające klimatem plan serialu "bridgertonowie".
Baby II powstało, aby uczcić 110. rocznicę marki w 2019 r. W tym celu Bugatti nawiązało współpracę z The Little Car Company, aby opracować nowoczesną wersję pierwotnego modelu Bugatti Baby. Oryginalne Baby zostało zbudowane w 1926 r., kiedy to sam Ettore Bugatti stworzył Type 35 w skali dla swojego syna Rolanda, aby ten mógł doświadczyć jazdy Bugatti. Duże zainteresowanie klientów zmusiło Ettore do wprowadzenia pojazdu do produkcji.
Produkcja nowego Baby II jest ograniczona do 500 sztuk. Tym razem jest to pojazd elektryczny. Akumulatory Baby II pozwalają na uzyskanie zasięgu do 50 km w zależności od stylu jazdy. Firma zapewnia, że Baby II prowadzi się jak prawdziwe Type 35 i może osiągnąć prędkość maksymalną prawie 70 km/h. Firma zapewnia, że każdy element w Baby II został skrupulatnie wyprodukowany zgodnie z tymi samymi standardami jakości, co jego pełnowymiarowe rodzeństwo zasilane silnikami W16.