Tico liderem rynku po pierwszym kwartale. Na początku maja opublikowano wyniki sprzedaży nowych aut. Po lutowym załamaniu, w marcu sprzedaż ożywiła się. Wpływ na to miało usunięcie trudności w uzyskiwaniu kredytów na zakup aut. W marcu 1998 r. z salonów wyjechało ponad 53 tys. aut, a w I kwartale ponad 137 tys. Polscy klienci najchętniej kupowali auta polskiej produkcji (ok. 100 tys.), z importu – 37 tys. Liderem rynku po I kwartale był Fiat – sprzedał ponad 44 tys. aut, zajmując prawie 1/3 polskiego rynku. Fiata goniło Daewoo – koreańska firma sprzedała 38 tys. aut, zajmując niespełna 28 proc. rynku. Trzeci na liście Opel sprzedał 10,5 tys. aut, zajmując niespełna 8 proc. rynku. Najpopularniejszym modelem było Daewoo Tico, które znalazło 13 tys. nabywców. Leciwy, ale tani Maluch znalazł 11 tys. klientów, a na trzecim miejscu uplasował się Daewoo Lanos – 10 tys. nabywców.

Dalsza część tekstu pod materiałem wideo