Jeszcze przed oficjalnym rozpoczęciem sprzedaży rozeszły się wszystkie z 220 elektrycznych SUV-ów Forda przewidzianych na polski rynek. Większość z samochodów byłą wyposażona w napęd na cztery koła i powiększony akumulator o pojemności 98 kWh. Najczęściej wybieranym kolorem był czerwony Lucid Red. Najwięcej aut zostało zamówionych przez klientów z Warszawy i okolic (50 szt.), Górnego Śląska (26 szt.) i Trójmiasta (25 szt.). Samochody już trafiają do klientów.
Piotr Pawlak, dyrektor zarządzający Ford Polska, poinformował także, że udało się dostać dodatkową pulę samochodów, dzięki czemu auto jest cały czas dostępne dla zainteresowanych osób.
Klienci chcący zobaczyć samochód muszą wybrać się do salonu Forda, który został specjalnie wyselekcjonowany do sprzedaży Mustanga Mach-E. Salon taki musi spełniać podwyższone standardy w obszarach sprzedaży i serwisu, czyli m.in. specjalna strefa ekspozycyjna w salonie, zewnętrzna ładowarka dla aut EV, a w przypadku serwisu -dedykowane wyposażenie i narzędzia do naprawy samochodów zelektryfikowanych oraz wykwalifikowana kadra w zakresie obsługi aut elektrycznych.