Auto Świat Wiadomości Aktualności Mini: lifting i skrzynia dwusprzęgłowa

Mini po liftingu można poznać po nowych lampach przednich LED Matrix oraz tylnych z motywem flagi brytyjskiej (ciekawy sposób na nawiązanie do pochodzenia marki). Samochody mogą wyróżniać się również czarnym wykończeniem na wysoki połysk atrapy chłodnicy i obramowań lamp (zamiast chromowanych listew) oraz nowymi kolorami karoserii (Emerald Grey, Starlight Blue i Solaris Orange) i wzorami obręczy kół.

W kabinach zmodernizowanych Mini, na desce rozdzielczej po stronie pasażera, również zastosowano motyw „Union Jack”. Ponadto producent przygotował znacznie bogatszy program indywidualizacji swoich modeli i nowe elementy wyposażenia, np. ładowanie bezprzewodowe smartfona czy nowe funkcje online systemu multimedialnego Mini Connected.

Na tym nie koniec. W gamie Mini pojawi się nowy 7-stopniowy „automat”. To coraz popularniejsza na rynku konstrukcja dwusprzęgłowa pozwalająca na dynamiczne przyspieszanie bez przerywania przeniesienia napędu. Jedno sprzęgło obsługuje biegi parzyste, drugie – nieparzyste. Nowa skrzynia będzie oferowana w opcji dla modeli Mini One, Cooper, Cooper S i Cooper D (standardem pozostanie przekładnia manualna). Wersje Mini Cooper SD będą seryjnie wyposażone w 8-stopniowy „automat” Steptronic.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo
Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Wydawca AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
materiał promocyjny

Sprawdź nr VIN za darmo

Zanim kupisz auto, poznaj jego przeszłość i sprawdź, czy nie jest kradziony lub po wypadku

Numer VIN powinien mieć 17 znaków