Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Fresh, Pop i Lounge. We wszystkich odmianach pod maską może pracować 8-zaworowy silnik benzynowy 1.2 o mocy 69 KM. Dla zwolenników turbodiesli przewidziano tylko wersję Pop, w której oferowany jest silnik 1.3 16v Multijet, generujący 75 KM z systemem Start&Stop. Wyboru nie ma też w przypadku dwucylindrowego, 8-zaworowego silnika 0.9 Twinair Turbo, który został przypisany do najwyższego wariantu. Najmniejszy motor jest zarazem najmocniejszy – osiąga moc 85 KM, i również jest standardowo wyposażony w układ Start&Stop.
Nowa Panda cechuje się bogatym wyposażeniem seryjnym które zawiera m.in.: systemy ABS, EBD i BAS; centralny zamek, elektryczne wspomaganie kierownicy z trybem City; przednie szyby sterowane elektrycznie; przednie poduszki powietrzne i kurtynowe oraz LED-owe światła do jazdy dziennej. Niestety w podstawie nie znajdziemy radia, ani klimatyzacji. Te elementy w odmianie Pop wymagają dopłaty. W Lounge manualna klimatyzacja jest w cenie, a dla bardziej wymagających w opcji przewidziano wersję automatyczną. Poza tym możliwe jest zamówienie specjalnych pakietów wyposażenia.
Dotychczasowa, druga generacja modelu nie zniknie z rynku. Będzie w dalszym ciągu oferowana pod nazwą Panda Classic, przynajmniej do końca 2012 roku.
Nowy Fiat Panda - cennik 2012
Galeria zdjęć
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł
Nowy Fiat Panda od 32 990 zł