Samochód oferowany jest w trzech wersjach wyposażenia: Fresh, Pop i Lounge. We wszystkich odmianach pod maską może pracować 8-zaworowy silnik benzynowy 1.2 o mocy 69 KM. Dla zwolenników turbodiesli przewidziano tylko wersję Pop, w której oferowany jest silnik 1.3 16v Multijet, generujący 75 KM z systemem Start&Stop. Wyboru nie ma też w przypadku dwucylindrowego, 8-zaworowego silnika 0.9 Twinair Turbo, który został przypisany do najwyższego wariantu. Najmniejszy motor jest zarazem najmocniejszy – osiąga moc 85 KM, i również jest standardowo wyposażony w układ Start&Stop.
Nowa Panda cechuje się bogatym wyposażeniem seryjnym które zawiera m.in.: systemy ABS, EBD i BAS; centralny zamek, elektryczne wspomaganie kierownicy z trybem City; przednie szyby sterowane elektrycznie; przednie poduszki powietrzne i kurtynowe oraz LED-owe światła do jazdy dziennej. Niestety w podstawie nie znajdziemy radia, ani klimatyzacji. Te elementy w odmianie Pop wymagają dopłaty. W Lounge manualna klimatyzacja jest w cenie, a dla bardziej wymagających w opcji przewidziano wersję automatyczną. Poza tym możliwe jest zamówienie specjalnych pakietów wyposażenia.
Dotychczasowa, druga generacja modelu nie zniknie z rynku. Będzie w dalszym ciągu oferowana pod nazwą Panda Classic, przynajmniej do końca 2012 roku.
Nowy Fiat Panda - cennik 2012