- Renault Arkana to na tle całego rynku samochodów nowych przystępne cenowo auto
- Model został odświeżony po trzech latach od debiutu
- Do wyboru są trzy dwie miękkie hybrydy i hybryda HEV. Producent oferuje trzy wersje wyposażenia
SUV-y coupé zostały rozpowszechnione przez marki zajmujące się sprzedażą samochodów premium. Szybko zostały ciepło przyjęte, ale dla typowego Kowalskiego i tak były nieprzystępne. Renault Arkana również ma takie nadwozie, ale okazała się bardzo przystępna cenowo. Nic dziwnego, że ten SUV coupé szybko stał się hitowym produktem francuzów.
Renault Arkana — facelifting po trzech latach
Po trzech latach od debiutu przyszedł czas na odświeżenie tego modelu. W wyglądzie nie ma rewolucji, z przodu zmienił się grill i logo, a z tyłu lampy zostały przydymione. Nie ma też chromów, bo według nowej mody są passe. Poza tym uproszczono gamę wersji i wzbogacono wyposażenie.
Arkana ma trzy wersje silnikowe — dwie miękkie hybrydy oparte na silniku 1.3 o mocach 140 KM i 160 KM oraz hybrydę HEV opartą na silniku 1.6 o mocy 145 KM.
- Więcej o zmianach w Renault Arkanie: Arkana teraz w stylu nowej fali Renault. Zmieniła się nie tylko stylistyka nadwozia
Renault Arkana — wyposażenie
- Wersja evolution ma w standardzie m.in. system Hands Free, system ostrzegania o nadmiernej prędkości, system utrzymywania pasa ruchu, czujniki parkowania z tyłu z kamerą cofania, przednie światła w technologii LED, automatyczną klimatyzację, 17-calowe felgi, system multimedialny z nawigacją i bezprzewodowym połączeniem z Android Auto i Apple CarPlay oraz kolorowy 7-calowy ekran na panelu zegarów. Od 119 tys. 900 zł.
- W wersji techno producent dodaje m.in. automatyczny hamulec postojowy z funkcją Auto-Hold, system multi-sense, system kontroli martwego pola (BSW), system wspomagania wyjeżdżania z miejsca parkingowego tyłem, czujniki parkowania z przodu, lusterko elektrochromatyczne, podświetlenie ambiente, ładowarkę indukcyjną, system multimedialny z ekranem 9,3 cala, dwa wejścia USB w tylnej części konsoli środkowej, tapicerkę materiałową łączoną ze skórą ekologiczną, przyciemniane tylne szyby, felgi aluminiowe 18-calowe, listwę F1 w kolorze nadwozia i ekran zegarów o przekątnej 10,25 cala. Od 130 tys. 900 zł.
- Odmiana esprit Alpine ma ponadto podgrzewane fotele kierowcy i pasażera z elektryczną regulacją w 6-kierunkach, tapicerkę ze skóry ekologicznej łączoną z Alcantarą, dolne osłony zderzaków w kolorze grafitowym, imitacje końcówek wydechu w kolorze czarnym, listwę F1 w kolorze grafitowym, czarną osłonę chłodnicy, pakiet stylistyczny nadwozia esprit Alpine, 19-calowe felgi aluminiowe i dźwignię zmiany biegów typu "e-shifter". Od 146 tys. 900 zł.
- Przeczytaj także: Setki skontrolowanych i brak pozytywnego wyniku. Inspektorzy w szoku
Renault Arkana — ceny"
- evolution mild hybrid 140 EDC — 119 tys. 900 zł;
- techno mild hybrid 140 EDC — 130 tys. 900 zł;
- esprit Alpine mild hybrid 160 EDC — 146 tys. 900 zł;
- evolution E-Tech full hybrid 145 — 126 tys. 900 zł;
- techno E-Tech full hybrid 145 — 137 tys. 900 zł;
- esprit Alpine E-Tech full hybrid 145 — 149 tys. 900 zł.