Logo

Nowy Mercedes klasy C – podkrada cyfrowe bajery z klasy S

Błażej Buliński
Błażej Buliński

W ostatniej dekadzie Mercedes przyzwyczaił nas do sukcesywnego odmładzania swojego wizerunku – najpierw poprzez rozbudowę gamy kompaktów, później nadając swoim kluczowym modelom odważniejsze, bardziej sportowe rysy, a teraz nowa klasa C odblokowuje kolejny poziom tego procesu. Designerzy jeszcze mocniej niż w poprzedniku postawili na atletyczną sylwetkę, zarazem jednak nie dopuszczając się stylistycznej rewolucji, która by uniemożliwiła identyfikację tego ważnego modelu jako Mercedesa.

Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Powiązane tematy: Mercedes sedan Kombi
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu