Napędowy układ hybrydowy w RAV4 składa się z silnika benzynowego o pojemności 2,5 litra, silnika elektrycznego, generatora oraz akumulatora niklowo-wodorkowego składającego się z 204 ogniw.
Łączna moc silnika spalinowego i elektrycznego wynosi 197 KM. RAV4 Hybrid przyspiesza do „setki" w 8,3 sekundy i zużywa zaledwie 4,9 l/100 km.
RAV4 Hybrid ma napęd na 4 koła, przy czym tylna oś napędzana jest silnikiem elektrycznym o mocy 50 kW (68 KM). Dzięki takiemu rozwiązaniu można było zrezygnować z wału napędowego.
Hybrydowy SUV Toyoty ma nie tylko nowoczesny, ekologiczny napęd, lecz także najnowsze systemy zapewniające bezpieczeństwo – m.in. układ zapobiegania kolizjom, asystent pasa ruchu, aktywny tempomat, rozpoznawanie znaków drogowych.
Toyota RAV4 Hybrid pojawi się w sprzedaży w I kwartale 2016 roku.
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid
Toyota RAV4 Hybrid