Napędowy układ hybrydowy w RAV4 składa się z silnika benzynowego o pojemności 2,5 litra, silnika elektrycznego, generatora oraz akumulatora niklowo-wodorkowego składającego się z 204 ogniw.

Łączna moc silnika spalinowego i elektrycznego wynosi 197 KM. RAV4 Hybrid przyspiesza do „setki" w 8,3 sekundy i zużywa zaledwie 4,9 l/100 km.

RAV4 Hybrid ma napęd na 4 koła, przy czym tylna oś napędzana jest silnikiem elektrycznym o mocy 50 kW (68 KM). Dzięki takiemu rozwiązaniu można było zrezygnować z wału napędowego.

Hybrydowy SUV Toyoty ma nie tylko nowoczesny, ekologiczny napęd, lecz także najnowsze systemy zapewniające bezpieczeństwo – m.in. układ zapobiegania kolizjom, asystent pasa ruchu, aktywny tempomat, rozpoznawanie znaków drogowych.

Toyota RAV4 Hybrid pojawi się w sprzedaży w I kwartale 2016 roku.