Z ryzykiem wycieku paliwa muszą się mierzyć użytkownicy nowych modeli Alfy Romeo z najmłodszych roczników. Kampanią objęto kilkaset egzemplarzy w Polsce.
Pod koniec listopada w Warszawie pojawił się nowy dyrektor generalny marki Alfa Romeo – Jean-Philippe Imparato. Podczas konferencji prasowej z udziałem przedstawicieli kilku redakcji nowy CEO włoskiej marki zdradził część planów na przyszłość i zapewnił, że zasłużony włoski producent nie popełni błędów z przeszłości.
Manhart Performance zabrał się za przeróbkę Alfy Romeo Giulii Quadrifoglio. Co się zmieniło? Przede wszystkim silnik. Turbodoładowane V6 ma teraz 653 KM, ale wraz ze wzrostem mocy specjaliści z Wuppertal zmodyfikowali też inne podzespoły.
Alfa Romeo wprowadza specjalną wersję Giulii oraz Stelvio – 6C Villa d’Este. Za podstawę posłużyła odmiana Ti, ale tu dostajemy więcej wyposażenia, indywidualne detale oraz wspaniały czerwony lakier Etna
Fanów włoskiej motoryzacji nie wystraszyła kosmicznie wysoka cena za Alfę Romeo Giulia GTA. Mimo że najmocniejszy model marki, jaki kiedykolwiek wyprodukowano, wyceniono na blisko milion złotych, to 500 sztuk z limitowanej wersji rozeszło się jak... ciepła pizza. Wiemy już, że sześć sztuk trafi do polskich garaży.
W miniony weekend goście zlotu Forza Italia w Rozalinie pod Warszawą mogli obejrzeć z bliska Alfę Romeo Giulię GTAm. Ekstremalna ewolucja sportowego sedana z kompletem opcji kosztuje w przeliczeniu prawie milion złotych. Dotąd swoje egzemplarze zamówiło w Polsce sześciu klientów
Włosi zostali niedawno mistrzami Europy w piłce możnej, ale mistrzami – i to raczej świata, nie tylko Europy – w tworzeniu różnych odmian limitowanych swoich aut byli już od dawna. Tym razem wersję specjalną przygotował nie Fiat, i nie jest nawet to stutysięczna odmiana modelu 500. Nie, tym razem ciekawy projekt pokazała Alfa Romeo.
Włosi potrafią gotować na ostro. Alfa Romeo też postanowiła przyprawić w ten sposób swojego sportowego sedana. W efekcie Giulia GTAm z technologią z Formuły 1 jest naprawdę gorąca. Mogliśmy już jej posmakować!
Ten związek trwa od dawna – auta marki Alfa Romeo od wielu już lat służą w Korpusie Karabinierów, a ponieważ (wbrew niektórym prześmiewcom!) radzą sobie bardzo dobrze, to tym razem flotę formacji zasili 1770 egzemplarzy Giulii 2.0 TB. Nie będą to jednak zwykłe auta, a opancerzone.
Jest szybka, jest piękna, jest egzotyczna, ale nie będzie mógł mieć jej każdy. Po części dlatego, że seria jest limitowana, po części dlatego, że auta dość dużo kosztują.
2021 rok jest rokiem zmian dla znanej włoskiej marki na polskim rynku. Alfa Romeo ogłosiła nową strategię, która znacznie podnosi atrakcyjność jej modeli - dynamicznie wystylizowanego sedana Giulia i bardziej funkcjonalnego SUV-a Stelvio. Oto szczegóły.
Polski importer Alfy Romeo jest na tyle pewny jakości włoskich aut, że wydłuża gwarancję ze standardowych dwóch aż do pięciu lat. To bardzo dobra wiadomość i przemyślane posunięcie, które powinno zachęcić wielu nowych klientów do odwiedzenia salonu Alfy. Gwarancja składa się ze standardowych dwóch lat („fabryczna”), zaś dodatkowe 3 lata (z limitem do 200 tys. km) to świadczenie oferowane przez FCA Poland.
Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio – sportowy sedan z silnikiem o mocy 510 KM – to jeden z nielicznych samochodów na rynku, które wzbudzają tyle pozytywnych emocji. Piękna i rasowa, zachwyca nawet wtedy, gdy stoi na parkingu. A to tylko przygrywka do tego co się dzieje, gdy ruszy z miejsca!
Agresywniejsze zderzaki, piękny wydech i wszechobecna czerń – Alfa Romeo Giulia Veloce kradnie spojrzenia przechodniów i rozbudza w kierowcach sportowe zmysły.
Po raz pierwszy w historii jakiś kraj przeskoczył Włochów, jeśli chodzi o ilość sprzedanych nowych aut marki Alfa Romeo. I choć polscy Alfisti trzymają się mocno, to jednak nie oni dokonali tego czynu – otóż w pierwszym półroczu 2020 r. liderem został rynek USA.
Giulia to sedan klasy średniej o sportowym charakterze. Ceniona jest za świetne prowadzenie i nietuzinkową stylistykę, ale jednocześnie złośliwi uważają ją za awaryjne auto, jak to Alfę Romeo. Tym stereotypom przeczy egzemplarz, który bezawaryjnie przejechał już 400 tys. km!
Sportowe odmiany GTA zawsze były dla Alfy Romeo wyjątkowe. Zawsze też były drogie. Jednak tym razem limitowana Giulia GTA i GTAm rozbiła bank. Za cenę tego auta można mieć co najmniej dwie Giulie Quadrifoglio!
Oto dwa niezwykłe prezenty na 110. urodziny marki Alfa Romeo – Giulia w wyjątkowo mocnych wersjach. Oto efekt włoskich kuracji: odchudzającej (o 100 kg) i wzmacniającej (nawet 540 KM). Niestety, odmiany GTA i GTAm będą tylko dla wybranych – powstanie ich zaledwie 500 sztuk.
To jeszcze nie pełnoprawny lifting, ale wyraźny znak, że Włosi nie chcą zostać w tyle za konkurencją – Giulia i Stelvio dostają więc nowy system multimedialny i kilka nowych systemów bezpieczeństwa
Dla tych, którzy gustują w ponadprzeciętnie pociągających kształtach, mamy porównanie trzech limuzyn klasy średniej z Francji i Włoch. Tam się na tym świetnie znają. Zobaczcie sami!