• Twoje konto
  • Ustawienia subskrypcji
  • Półka wydań PDF
  • Wyloguj się
Auto Świat
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
    • - Wyszukiwarka warsztatów
    • - O Dobrym Warsztacie
    • - Dodaj warsztat
  • Treści premium
  • ...

Wybierz samochód

Auto Świat Alpine

Alpine

Ikona samochodu

Alpine - modele

Ikona samochodu

Alpine A110

Alpine - powiązane artykuły

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

TEST: Alpine UTE-200BT – radio z USB, ale bez CD

Czy niedrogie markowe radio samochodowe z zestawem głośnomówiącym Bluetooth to wciąż dobry wybór? Sprawdzamy Alpine UTE-200BT.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Alpine A110 - ma styl, superosiągi i... historię

Na każde polecenie kierowcy reaguje z lekkością, gracją i precyzją. A110 to auto zrobione z pasją i szacunkiem dla legendy marki.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Alpine A110 – brawa za odwagę | TEST

Samochody Renault są poprawne, czasem aż za bardzo, a jedynymi wyjątkami w gamie pozostają modele z oznaczeniem „RS”, czyli sportowe Megane i Clio. Okazuje się jednak, że Francuzi mają fantazję. I pieniądze rzecz jasna. Musieli je mieć, by zbudować coś takiego, jak Alpine A110. Biję im brawo!

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Alpine A110 - ma styl, superosiągi i... historię

Na każde polecenie kierowcy reaguje z lekkością, gracją i precyzją. A110 to auto zrobione z pasją i szacunkiem dla legendy marki. Trudno się z nim rozstać

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Alpine A110 - francuskie Porsche

Alpine wraca na światowe rynki po 2 dekadach nieobecności. A110 to pierwszy od wielu lat prawdziwy sportowy samochód francuskiej marki, który – podobnie jak Porsche 911 – nawiązuje kształtem i konstrukcją do słynnych przodków sprzed lat.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Motoryzacyjne podmarki – sukces, czy porażka?

Ekskluzywne marki, modele, czy wersje. Firmy prześcigają się w pomysłach na to jak poprawić prestiż marki. Ale nie wszystkie pomysły się sprawdzają.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Alpine: powrót kultowej marki z modelem A110

Po 22 latach marka Alpine powraca i prezentuje model A110. Światowa prezentacja – na salonie w Genewie.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Czy to jeszcze car audio? Grająca lodówka Alpine

Firma znana z produkcji sprzętu car audio najwyższej jakości bierze się za produkcję lodówek. Na początek w Ameryce

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Można już składać zamówienia na Alpine

Polska jest jednym z pierwszych krajów, w którym rozpoczęto przyjmowanie rezerwacji na sportowy model reaktywowanej marki Alpine, należącej do Renault.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Nowe Alpine - Lekka, piękna, fantastyczna!

Centralnie umieszczony 300-konny silnik i design nawiązujący do legendarnych poprzedniczek – Alpine powraca w wielkim stylu!

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Renault przywraca blask Alpinie

Francuski koncern zamierza poszerzyć swoją ofertę o kolejna markę, która w przeszłości słynęła z produkcji sportowych samochodów A110.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Wyrzuć fabryczne audio z Audi?

Radio z Audi także można zdemontować. I zmieścić w jego idealnie dopasowany zestaw. O znacznie większych możliwościach.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Marka Alpine zapowiada kilka modeli

Pierwszy model odnowionej marki Alpine trafi do produkcji pod koniec 2016 r., ale nie będzie jedyną nowością francuskiego producenta.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Stare radio z nawigacją

Masz samochód ze starym radiem z wbudowaną nawigacją? Możesz się cieszyć, gdyż masz unikalny sprzęt. Ale i problem: do starszych radioodtwarzaczy z nawigacją coraz trudniej o aktualizacje map. A czasem nawet o jakąkolwiek mapę Polski.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Głośniki za 40 000 zł

Po co komu zestaw głośników samochodowych za kilkanaście tysięcy złotych? W historii sprzętu car audio zapisało się wiele firm, które za swoje głośniki żądały niebotycznych sum. I byli na nie chętni. Najczęściej: zawodnicy startujący w prestiżowych zawodach sound off.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Alpine atrakcją Retromobile

Salon Retromobile w Paryżu to jedna z najbardziej prestiżowych wystaw samochodów klasycznych i wszystkiego z nimi związanego. Atrakcją tegorocznej imprezy będą sportowe samochody Alpine

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Subwoofer pod fotel: sposób na bas?

Kiedyś małe plastikowe subwoofery były synonimem tandety. Teraz jednak, za małe kompaktowe głośniki niskotonowe wzięły się znane marki. Czyżby nowy rok był początkiem kolejnej mody na subwoofery pod fotele? Oto jedna z nowości, jaka trafi do sklepów w 2014 roku: Alpine PWE-V80

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Alpine: tuba basowa wraca!

Kto pamięta tuby basowe? Subwoofery niezwykle popularne w latach 90 znów wracają do łask. A co najdziwniejsze: własną tubę wprowadza ikona car audio najwyższej jakości: japońskie Alpine.

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Niezwykłe nawigacje: porażki i sukcesy

Nawigacja której nie można było aktualizować, przenośny nawigator jako zdejmowany panel od radia, radio retro z nawigacją, model GPS z funkcją skanera wizytówek. W historii nawigacji zapisało się wiele ciekawych rozwiązań. Oto przegląd

VW Sharan I (1995-2010) – względnie proste, tanie w naprawach auto

Cyfrowe radio DAB do każdego samochodu

Jak odbierać cyfrowe radio DAB+ w Polsce? Oto ciekawe rozwiązanie dla każdego, który chciałby uniknąć wymiany dotychczas używanego radia: uniwersalny cyfrowy tuner DAB od Alpine.
Poprzednia Następna

Materiały Premium

  • Piętnaście sposobów na upał w samochodzie bez klimatyzacji

    Kiedy temperatura przekracza 30 stopni, w nasłonecznione dni, w rozgrzanym aucie może być nawet 50 stopni ciepła. Jak przetrwać taki upał w samochodzie bez klimatyzacji?

  • Opel Zafira II (2005-14) – auto niedrogie w naprawie, a dostęp do tanich części łatwy

    To niesamowite, jak duże i praktyczne auto udało się zbudować na bazie kompaktowej Astry. Nie dość, że Zafira B ma przestronną część pasażerską i pojemny bagażnik, to w dodatku zmieści się w niej 7 osób (seria), a nieużywane fotele trzeciego rzędu znikają pod podłogą i tworzą równą część ładunkową.

  • Mazda MX-5 (2005-15) – solidny samochód, ale ma kilka punktów zapalnych

    To jeden z najpopularniejszych i najbardziej rozpoznawalnych roadsterów na świecie. Trzecia generacja modelu pojawiła się w 2005 r. i dziś cieszy się sporym zainteresowaniem.

  • BMW i4 M50 – elektryczna "4-ka" czy coś więcej?

    BMW i4 w topowej wersji M50 w sprincie do setki może stawać w szranki z "M4-ką", oferuje funkcjonalność nadwozia 4 Gran Coupé i akustyczny komfort elektryka. W teście pozytywnie zaskoczyło też zasięgiem.

  • Oszczędne auta za 30-50 tys. zł na trudne czasy – TOP 10

    Ceny paliwa biją rekordy, nie zostaje nam nic innego, jak przyjrzeć się modelom na te kryzysowe czasy. Pod lupę bierzemy więc tym razem pojazdy, które nie tylko mało się psują, ale i jak najmniej palą. Lub jadą na prądzie. A do tego nie wydamy na nie fortuny, bo ich cena nie przekracza 50 tys. złotych.

  • Żadna hybryda plug-in nie zrobiła na mnie takiego wrażenia

    Techniczne "uzbrojenie" Artury zostało stworzone od podstaw, ale kumuluje dekadę doświadczeń McLarena w budowie hybryd. Dla wciąż młodej kuźni superaut to początek czegoś dużego i nowego. Na drogach Andaluzji i torze Ascari doświadczyłem możliwości 680-konnej hybrydy plug-in. I podręczyłem jej twórców pytaniami.

  • Silnik 2.0 FSI/TFSI - przyjazny dla środowiska ale nie dla kieszeni

    Silniki 2.0 FSI nie jest pierwszym benzyniakiem tego typu na rynku (prekursorem był silnik 1.8 GDI Mitsubishi — zaprezentowany w 1997 r.), ale bez wątpienia — jednym z częściej występujących na rynku. W teorii silnik 2.0 FSI to oszczędny i ekologiczny napęd, cechujący się znacznie wyższą efektywnością niż benzyniaki z konwencjonalnym wtryskiem paliwa.

  • Ford S-Max I (2006-15) – świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda

    Van ze sportowymi cechami? Wprowadzając S-Maxa, Ford udowodnił, że to możliwe. Samochód nie tylko jest praktyczny, lecz także świetnie się go prowadzi i nawet dziś nieźle wygląda.

  • Porsche Cayenne Turbo GT – absurdalnie doskonały

    Cayenne’em Turbo GT Porsche łamie prawa fizyki, łącząc ogień z wodą – charakter rodzinnego SUV-a z niemal torową wyścigówką. I robi to w sposób, przez który ten niedorzeczny pomysł wydaje się najlepszy na świecie.

  • Citroen C4 Picasso (2006-13) – świetnie zaprojektowany, niestety nie starzeje się najlepiej

    Znakomicie zaprojektowany i przemyślany Citroen C4 Picasso to van, który niestety nie starzeje się najlepiej. Było kilka nieudanych silników, pojawiał się także problemy z elektroniką, awarie skrzyni zrobotyzowanej. Część egzemplarzy ma pneumatyczne miechy przy tylnej osi, które zapewniają stały prześwit niezależnie od obciążenia.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu
  • Reklama
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2022 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech