Logo
TestyPorównania samochodówCzy Supra i 4 cylindry to dobry pomysł? Toyota GR Supra 2.0 kontra Alpine A110

Czy Supra i 4 cylindry to dobry pomysł? Toyota GR Supra 2.0 kontra Alpine A110

Michał Krasnodębski
Michał Krasnodębski

Czas się przekonać, czy Toyota z czterocylindrowcem pod maską sprawdzi się jako „budżetowy” sportowiec. Ten pojedynek z Alpine zaraz to rozstrzygnie...

Alpine A110 kontra Toyota Supra GR 2.0
Auto Bild
Alpine A110 kontra Toyota Supra GR 2.0
  • Sportowa Toyota waży 1472 kg. A Alpine? Tego się nie spodziewacie!
  • Japońskie auto to coś do jazdy na co dzień, a francuskie jest urodzonym torowym drapieżnikiem
  • Jeżeli kierowca nie zna prawideł jazdy wyczynowej, to prawdopodobnie na torze będzie szybszy w Toyocie. Ale jeśli ma wysokie umiejętności, to Alpine będzie dla niego fantastycznym narzędziem do wygrywania
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Obudź się, maleństwo! Naciśnięcie przycisku uruchamiającego silnik rozpoczyna trudny test Toyoty Supry GR 2.0. Podstawowy napęd musi zmierzyć się z odruchowym niezadowoleniem testującej załogi. „Tylko cztery cylindry?” – to zdanie słychać było wielokrotnie.

Autor Michał Krasnodębski
Michał Krasnodębski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium