Auto Świat Testy Porównania samochodów Czy Supra i 4 cylindry to dobry pomysł? Toyota GR Supra 2.0 kontra Alpine A110

Czy Supra i 4 cylindry to dobry pomysł? Toyota GR Supra 2.0 kontra Alpine A110

Autor Michał Krasnodębski
Michał Krasnodębski

Czas się przekonać, czy Toyota z czterocylindrowcem pod maską sprawdzi się jako „budżetowy” sportowiec. Ten pojedynek z Alpine zaraz to rozstrzygnie...

Alpine A110 kontra Toyota Supra GR 2.0
Auto Bild
Alpine A110 kontra Toyota Supra GR 2.0
  • Sportowa Toyota waży 1472 kg. A Alpine? Tego się nie spodziewacie!
  • Japońskie auto to coś do jazdy na co dzień, a francuskie jest urodzonym torowym drapieżnikiem
  • Jeżeli kierowca nie zna prawideł jazdy wyczynowej, to prawdopodobnie na torze będzie szybszy w Toyocie. Ale jeśli ma wysokie umiejętności, to Alpine będzie dla niego fantastycznym narzędziem do wygrywania

Obudź się, maleństwo! Naciśnięcie przycisku uruchamiającego silnik rozpoczyna trudny test Toyoty Supry GR 2.0. Podstawowy napęd musi zmierzyć się z odruchowym niezadowoleniem testującej załogi. „Tylko cztery cylindry?” – to zdanie słychać było wielokrotnie.

Autor Michał Krasnodębski
Michał Krasnodębski