• Sportowa Toyota waży 1472 kg. A Alpine? Tego się nie spodziewacie!
  • Japońskie auto to coś do jazdy na co dzień, a francuskie jest urodzonym torowym drapieżnikiem
  • Jeżeli kierowca nie zna prawideł jazdy wyczynowej, to prawdopodobnie na torze będzie szybszy w Toyocie. Ale jeśli ma wysokie umiejętności, to Alpine będzie dla niego fantastycznym narzędziem do wygrywania

Obudź się, maleństwo! Naciśnięcie przycisku uruchamiającego silnik rozpoczyna trudny test Toyoty Supry GR 2.0. Podstawowy napęd musi zmierzyć się z odruchowym niezadowoleniem testującej załogi. „Tylko cztery cylindry?” – to zdanie słychać było wielokrotnie.

Kolejnym wyzwaniem jest zawodnik, który staje do pojedynku: to Alpine z centralnie umieszczonym silnikiem, solidnie dociążającym napędzane koła. Mimo podobnej mocy i czterech cylindrów w przypadku francuskiego auta przewagę daje bardzo niska masa samochodu, która wynosi zaledwie 1,1 tony.