Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > EV > Testy > Opel Mokka-e – elektryczność jej służy

Opel Mokka-e – elektryczność jej służy

Opel Mokka-e to crossover w elektrycznym wydaniu. Samochód zadebiutował w 2021 r. wraz ze spalinowym rodzeństwem. Pojazd wyróżnia się nie tylko ekologicznym napędem, lecz także wyglądem zgodnym z nowym językiem stylistycznym Opla. Jednak szata to nie wszystko, dlatego szukamy innych walorów tego modelu.

Opel Mokka-eŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Opel Mokka-e ma elektryczny silnik generujący 136 KM oraz 260 Nm, a przyspieszenie do setki zajmuje 9 s
  • Układ napędowy można wykorzystać w trybie Eco (moc 82 KM), Normal (109 KM) lub Sport (136 KM)
  • Testowany egzemplarz występuje w wersji wyposażeniowej Ultimate i wraz z dodatkowymi opcjami kosztuje co najmniej 187 900 zł
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Opel Mokka znany jest kierowcom już od 2012 r., kiedy to zadebiutowała pierwsza generacja tego modelu. Cztery lata poźniej pojazd doczekał się modernizacji i jednocześnie stał się Oplem Mokką X. Wreszcie w 2021 r. nastał czas drugiego wydania miejskiego crossovera. Tym razem w nazwie już bez iksa, ale za to w jednej z wersji z dodanym „e”. Chodzi oczywiście o elektryczną wersję Opel Mokka-e.

Przeczytaj też:

Opel Mokka-e to zgrabny, miejski crossover. Znakiem rozpoznawczym pojazdu jest przednia część z charakterystycznym panelem Opel Vizor, który skupia atrapę chłodnicy, reflektory oraz firmowe logo. Jak przystało na model o terenowym wyglądzie na nadkolach nie zabrakło czarnych, plastikowych nakładek, a w zderzaki wkomponowano srebrne listwy, które kojarzą się z osłonami podwozia.

Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji