Współpraca reklamowaTestujemy na paliwach
Auto Świat > Testy > Testy nowych samochodów > Dacia Duster TCe 150 EDC– z napędem na przód, ale za to z automatem

Dacia Duster TCe 150 EDC– z napędem na przód, ale za to z automatem

Dacia Duster to hit sprzedaży rumuńskiej marki. Obecnie, od 2017 r. w sprzedaży jest druga generacja SUV-a, który we wrześniu 2021 r. doczekał się modernizacji. W teście sprawdzamy, jak spisuje się model z napędem na przód, dwusprzęgłową przekładnią oraz z topowym, 150-konnym silnikiem benzynowym.

Dacia DusterŹródło: Auto Świat / Igor Kohutnicki
  • Testowana Dacia Duster ma 150-konny, benzynowy silnik, a jego moment obrotowy (250 Nm) dostarczany jest do przednich kół za pośrednictwem 6-stopniowej, dwusprzęgłowej przekładni
  • Zastosowany silnik pozwala na rozpędzenie auta do setki po 9,7 s, a maksymalna prędkość wynosi 199 km/h
  • Samochód ma przestronne wnętrze i wygodne siedzenia, a do tego okazuje się funkcjonalny dzięki bagażnikowi o pojemności 411-1444 l
  • Więcej takich historii znajdziesz na stronie głównej Onetu

Dacia Duster to typowy, kompaktowy SUV. Jednak w przeciwieństwie do konkurentów auto ma atut w postaci korzystniejszej ceny. Pytanie tylko z czego wynikają niższe koszty zakupu. Czy w czasie, gdy samochody znacznie podrożały, można jeszcze za atrakcyjną cenę nabyć w pełni nowoczesne auto z wyposażeniem gwarantującym komfortową i bezpieczną podróż?

Przeczytaj też:

Dacia Duster perfekcyjnie wpisuje się w obowiązującą modę na SUV-y i, co istotne prezentuje się przy tym efektownie. To zasługa liftingu z września 2021 r., podczas którego z przodu zmieniono atrapę chłodnicy, reflektory oraz zderzak.

Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji