Logo

Od marca się zacznie. Zmiana dla kierowców na parkingach Lidla. Kierowcy powinni wiedzieć

  • Lidl wprowadza zmiany od 5 marca 2025 r. Mają nam ułatwić zakupy i sprawić, że parkingi będą bardziej przyjazne dla kierowców
  • Kierowcy będą widzieć dodatkowe funkcje, a aplikacja ułatwi korzystanie z parkingu
  • Nowe funkcje będą wymagać zalogowania się do Lidl Plus
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Już od 5 marca aplikacja Lidl Plus dostanie sporą aktualizację, która ułatwi nam zakupy. Poszerzy ona swoje funkcje o możliwość samodzielnego skanowania produktów oraz dokonywania płatności bezpośrednio z telefonu, dzięki opcji Scan&Go. To rozwiązanie, które z pewnością docenią wszyscy ceniący szybkie i wygodne zakupy. Jest też coś dla kierowców.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Poznaj kontekst z AI

Jakie zmiany wprowadza Lidl w aplikacji Lidl Plus?
Od kiedy zaczną obowiązywać zmiany w Lidlu?
Jakie nowe funkcje będą dostępne dla kierowców?
Jak można naładować samochód na parkingu Lidla?

Zmiany na parkingach. Kierowcy powinni się przygotować

Wśród nich największe zainteresowanie z pewnością wzbudzi nowa usługa E-Mobilność, dedykowana posiadaczom samochodów elektrycznych oraz hybryd typu plug-in. Lidl daje możliwość ładowania pojazdów na własnych stacjach ładowania, co jest dużym udogodnieniem i rozwija infrastrukturę dla elektromobilności.

Procedura jest prosta – wystarczy mieć konto w aplikacji Lidl Plus oraz zarejestrowaną kartę płatniczą w Lidl Pay. Aby naładować pojazd, użytkownik wybiera w aplikacji zakładkę "E-Mobilność", lokalizuje stację ładowania, podłącza ładowarkę i rozpoczyna proces ładowania. Po zakończeniu wystarczy kliknąć w aplikacji "Zakończ ładowanie". Historia ładowań jest dostępna w aplikacji dla wygody użytkownika.

Na parkingach Lidla będzie wybór

Klient ma do wyboru stacje ładowania prądem przemiennym ze złączem typu 2 lub punkty szybkiego ładowania mającymi złącza CCS 2 i CHAdeMO. Koszty ładowania są regulowane przez aplikację, która pobiera preautoryzację w wysokości 100 zł – niewykorzystane środki mają wrócić na konto klienta w ciągu 3 dni roboczych. Aktualne ceny za 1 kWh energii będą dostępne w aplikacji.

Lidl zdecydowanie wychodzi naprzeciw oczekiwaniom klientów, w tym kierowców aut elektrycznych, oferując nie tylko wygodę zakupów, ale i ładowania pojazdów. Zmiany w aplikacji Lidl Plus to krok w stronę przyszłości i technologii, który z pewnością zostanie pozytywnie odebrany na rynku.

Sklep Lidl
Sklep LidlProxima Studio / Shutterstock
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu