Logo
TestyFerrari 296 GTB – czy z hybrydą plug-in to nadal Farrari?

Ferrari 296 GTB – czy z hybrydą plug-in to nadal Farrari?

Ewa Czechowska
Ewa Czechowska

Mała rewolucja – oto Ferrari 296 GTB napędzane jest silnikami V6 i elektrycznym w układzie hybrydy plug-in. Sprawdziliśmy, czy hybrydowe coupé dostarcza takich wrażeń, jak na samochód z Maranello przystało.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
Ferrari 296 GTB (2022)
Auto Bild
Ferrari 296 GTB (2022)
  • Hybryda plug-in z sześciocylindrowym silnikiem wygląda na zewnątrz i w kabinie jak każde czysto spalinowe Ferrari, w dodatku stylistyka tyłu 296 GTB jest niepowtarzalna
  • Łatwość obsługi podstawowych funkcji lepsza niż w samochodach popularnych marek
  • Nowe V6 w połączeniu z silnikiem elektrycznym przyspieszają auto fenomenalnie i brzmią całkiem dobrze, a nowy układ kierowniczy zachwyca
  • Wszystko pięknie, tylko ta cena! Półtora miliona złotych gwarantuje ekskluzywność
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Ale jak to? To tak można? Ferrari z sześcioma cylindrami? I jeszcze do tego z wtyczką? Nasza odpowiedź brzmi: można, i to jeszcze jak!

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
Powiązane tematy:
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium