Auto Świat Testy Ferrari 296 GTB – czy z hybrydą plug-in to nadal Farrari?

Ferrari 296 GTB – czy z hybrydą plug-in to nadal Farrari?

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska

Mała rewolucja – oto Ferrari 296 GTB napędzane jest silnikami V6 i elektrycznym w układzie hybrydy plug-in. Sprawdziliśmy, czy hybrydowe coupé dostarcza takich wrażeń, jak na samochód z Maranello przystało.

Ferrari 296 GTB (2022)
Auto Bild
Ferrari 296 GTB (2022)
  • Hybryda plug-in z sześciocylindrowym silnikiem wygląda na zewnątrz i w kabinie jak każde czysto spalinowe Ferrari, w dodatku stylistyka tyłu 296 GTB jest niepowtarzalna
  • Łatwość obsługi podstawowych funkcji lepsza niż w samochodach popularnych marek
  • Nowe V6 w połączeniu z silnikiem elektrycznym przyspieszają auto fenomenalnie i brzmią całkiem dobrze, a nowy układ kierowniczy zachwyca
  • Wszystko pięknie, tylko ta cena! Półtora miliona złotych gwarantuje ekskluzywność
  • Więcej takich tekstów znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Ale jak to? To tak można? Ferrari z sześcioma cylindrami? I jeszcze do tego z wtyczką? Nasza odpowiedź brzmi: można, i to jeszcze jak!

Autor Ewa Czechowska
Ewa Czechowska
Powiązane tematy: