Logo
TestyTesty nowych samochodówCupra Leon 300 DSG – hot w szerokim spektrum

Cupra Leon 300 DSG – hot w szerokim spektrum

Błażej Buliński
Błażej Buliński
  • Sztywność amortyzatorów Cupry Leon można regulować nawet w 15 stopniach
  • Podczas szybkiego startu pierwsze ułamki sekundy mijają na szukaniu trakcji, dyferencjał jakby na chwilę zastygał i badał przyczepność, nim pozwoli wyrwać do przodu
  • Plamą na uniwersalności Cupry Leona jest jedynie dotykowa koncepcja obsługi: interfejs jest dość czytelny i konfigurowalny, ale sterowanie bardzo angażuje uwagę
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Leon doprawiony „na ostro” wraz z nową generacją nabrał więcej seksu i polotu, nie tracąc przy tym walorów praktycznych. Występuje z szerszą niż dotąd paletą wersji napędowych (2 hybrydy plug-in, 3 benzyny, napęd na 4 koła w kombi), jednak w pierwszym teście postawiliśmy na hot hatchową klasykę: 300 KM z 2.0 turbo, co w przypadku hatchbacka oznacza też zawsze napęd na przód i DSG.

Udostępnij:
Autor Błażej Buliński
Błażej Buliński
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium