Z tyłu auta jego sportowe przeznaczenie podkreśla spoiler na górnej krawędzi pokrywy bagażnika. Niżej na zderzaku umieszczono imitację dyfuzora, tak typowego dla samochodów wyczynowych. Pod nim całość uzupełnia chromowana końcówka wydechu. Dla wszystkich, którym tych zmian będzie za mało, Fiat przygotował specjalny pakiet Pandemonio. Znajdziemy w nim chromowane elementy boczne (dla wersji w białym kolorze - czerwone), czerwone zaciski hamulców, srebrne lusterka boczne oraz sportowe pedały. Wnętrze auta nie sprawia już tak sportowego wrażenia. Czarną tablicę rozjaśniają tylko aluminiowe wstawki, a kierownicę pokryto skórą. Przednie fotele zostały lepiej wyprofilowane niż w innych wersjach Pand, poza tym mają bardziej podniesione boki, co poprawia podparcie podczas szybszego pokonywania zakrętów. Gorzej w tej sytuacji mają pasażerowie podróżujący na tylnej płaskiej kanapie. O charakterze samochodu przypomina także znajdujący się na centralnej konsoli przycisk "Sport" dopasowujący układ kierowniczy i reakcję na dodawanie gazu do bardziej dynamicznej jazdy. Obniżone oraz sztywne zawieszenie znacznie poprawiło prowadzenie podczas szybko pokonywanych zakrętów. Nieźle radzi sobie na nierównościach, jednak traci się na komforcie jazdy. Pandę 100 HP napędza 16-zaworowy, 1,4-litrowy silnik znany z Grande Punto. Uzyskiwane z niego 100 KM przy niedużej masie auta (poniżej 1000 kg) oraz dobrze zestopniowanej, krótkiej skrzyni biegów gwarantuje dobre osiągi. Auto osiąga maksymalną prędkość 185 km/h, a do "setki" przyspiesza w 9,5 s. Sportowy pojazd według danych producenta średnio ma zużywać 6,5 l/100 km.
Fiat Panda 100HP - Wyścigowe pudełko
Z przodu długi grill kończący się u dołu zderzaka obramowują dwa reflektory przeciwmgłowe. Poszerzone błotniki kryją 15-calowe obręcze kół z lekkich stopów.