Mitsubishi L200 zadebiutowało w 1978 r. i od tego czasu na świecie sprzedano ponad 4 miliony jego czterech generacji. Prawie 440 tysięcy aut trafiło do Europy. Najnowsza odsłona L200 ma ugruntować sukces japońskiego pikapa.
Mitsubishi L200 zachowało ramową konstrukcję, która najlepiej sprawdza się w autach tego typu. Poprawiono jednak jej sztywność i odporność na skręcanie. To podniosło też jej trwałość, poziom bezpieczeństwa biernego i masę holowanych przyczep (do 3100 kg).
Rewolucja objęła także kabinę. Wnętrze jest teraz obszerniejsze, znacznie podwyższono też jakość materiałów wykończeniowych. Nowe fotele mają dłuższe siedziska i mocniejsze podparcie boczne.
Konstrukcja zawieszenia jest taka sama jak w poprzedniej generacji (sprężyny z przodu i resory z tyłu), ale zmieniono jego charakterystykę, co w istotny sposób poprawiło precyzję prowadzenia i zwiększyło komfort jazdy.
Wzbogacono też wyposażenie. Seryjnie otrzymacie 7 airbagów, dostępne są: układy ostrzegania o zmianie pasa ruchu i stabilizacji toru jazdy przyczepy, wspomaganie ruszania pod górę i kamera cofania.
Nowe Mitsubishi L200 to nam się podoba
Jakość materiałów zastosowanych do wykończenia kabiny. Ergonomia i poziom komfortu jazdy
Nowe Mitsubishi L200 to nam się nie podoba
Średnie spalanie przekracza wartość deklarowaną przez producenta.
Nowe Mitsubishi L200 - nasza opinia
Duża ładowność, masa przyczep i świetny układ napędu 4x4 sprawdzą się w ciężkiej pracy. Wygodna kabina i wzbogacone wyposażenie sprawią, że wyjazdy rekreacyjne będą jeszcze przyjemniejsze.