Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Nowy Hyundai Tucson – jak jeździ pierwsza hybryda w gamie?

Nowy Hyundai Tucson – jak jeździ pierwsza hybryda w gamie?

Hyundai Tucson, który właśnie trafił do sprzedaży, to już czwarta generacja koreańskiego SUV-a. To jednocześnie model, który pod względem technicznym dzieli przepaść od wszystkich poprzedników. Jedną z rewolucyjnych zmian jest wprowadzenie odmiany hybrydowej. Właśnie takim modelem z systemem o łącznej mocy 230 KM mieliśmy okazję podróżować podczas pierwszych jazd.

Hyundai Tucson – pierwsza hybryda w gamie
Zobacz galerię (13)
Hyundai
Hyundai Tucson – pierwsza hybryda w gamie
  • Hyundai Tucson z hybrydowym napędem ma moc 230 KM, a moment obrotowy o wartości 350 Nm przekazywany jest na przednie lub na wszystkie koła za pomocą 6-stopniowej, automatycznej skrzyni
  • Czwarta generacja Tucsona jest przestronnym samochodem z pojemnym bagażnikiem
  • Ceny wersji hybrydowej startują od 137 900 zł za model z napędem na przednią oś, a odmiana 4x4 to wydatek minimum 146 900 zł

Jak do tej pory kompaktowy SUV z Korei był przede wszystkim bardzo rozsądnym samochodem. Miał atrakcyjną, ale stonowaną stylistykę nadwozia, a jednocześnie wykorzystywał sprawdzoną technikę i miał praktyczne nadwozie oraz pięcioletnią gwarancję.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:HyundaiHyundai TucsonSUV