Auto Świat Testy Testy nowych samochodów Nowy Opel Mokka 1.2 Turbo GS Line – żwawe trzy cylindry

Nowy Opel Mokka 1.2 Turbo GS Line – żwawe trzy cylindry

Niewielkie wymiary sprawiają, że Opel Mokka sprawdza się podczas jazdy w mieście. Z kolei dynamiczny silnik oraz pewne prowadzenie sprzyjają dalszym wyjazdom. Czy zatem niemiecki crossover zbudowany pod patronatem koncernu PSA jest idealnym samochodem na każdą okazję?

Opel Mokka 2021Żródło: Auto Świat / andrzej kondratczyk
  • Testowany Opel Mokka ma pod maską 3-cylindrowy silnik generujący 130 KM i 230 Nm, a moment obrotowy dociera do przednich kół za pośrednictwem 8-stopniowej, automatycznej skrzyni biegów
  • Test wykazał, że zastosowany układ napędowy pozwala rozpędzić samochód do setki po 9,6 s czyli tylko tylko o 0,4 s gorzej niż obiecuje producent
  • Testowany Opel Mokka bez opcji kosztuje 109 200 zł, natomiast po doliczeniu cen płatnych dodatków koszt zakupu wzrasta do 116 650 zł

Druga generacja Opla Mokki to kolejny po Corsie model zbudowany po przejęciu Opla przez francuski koncern PSA. To jednocześnie auto, które powstało na płycie CMP, wykorzystanej również w DS 3 Crossbacku i Peugeocie 2008. W naszym teście sprawdzamy, czym kusi tak skonfigurowany miejski crossover.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Powiązane tematy:OpelOpel MokkaCrossover