Auto sprzedaje się rewelacyjnie na całym świecie, a jego wersja Turbo działa na ludzi jak prawdziwy magnes. Samochód jest szalenie atrakcyjny. Zwłaszcza w wersji z czarnym nadwoziem i chromowanymi detalami podkreślającymi jego sportowy charakter. Jedyne poważne niedociągnięcie, które znaleźliśmy w nadwoziu, to mocowanie koła zapasowego, które przy zawiasach zdążyło się pokryć rdzą. Dla auta za taką cenę to niewybaczalne. Wnętrze urządzone bardzo luksusuowo. Profilowane fotele, skórzana tapicerka i wszystko, co decyduje o komforcie pasażerów. Układ na-pę-do-wy/osią-gi8 cylindrów,2 turbosprężarki i 2 chłodnice powietrza doładowującego, 4,5 l pojemności, 450 KM i moment obortowy 620 Nm dostępny w zakresie od 2250 do 4750 obr./min - parametry te mówią same za siebie. Jeśli do tego dołożyć cudowne, rasowe brzmienie i dynamikę bardziej typową dla sportowego roadstera niż ważącego ponad 2 tony SUV-a, nie dziwne staje się uczucie euforii u kierowcy prowadzącego to wspaniałe cacko. 6-stopniowy Tiptronic S płynnie zmienia przełożenia i robi to z takim wdziękiem, że korzystanie z opcji sekwencyjnego przełączania biegów jest zbędne. Układ jezd-ny/kom-fortChoć Cayenne potrafi poruszać się nawet w trudnym terenie, jego prawdziwym żywiołem są drogi utwardzone. Prowadzi się pewnie i komfortowo. Pneumatyczne zawieszenie ma 3 zakresy regulacji tłumienia oraz wysokości prześwitu. Kosz-ty/bez-pie-czeń-stwoWysoki poziom bezpieczeństwa idzie w parze z astronomicznie wysoką ceną.
Porsche Cayenne Turbo - Totalne zauroczenie
Nad-wo-zie/ja-kośćOd momentu debiutu Cayenne wywołuje silne emocje. Jednak to, co dla części fanów marki było świetokradztwem (Porsche zbudowało SUV-a!), dla firmy okazało się strzałem w dziesiątkę.