Logo

Range Rover Sport – nie boi się wody ani błota

Janusz Borowski
Janusz Borowski
  • Range Rover Sport ma seryjnie w pneumatyczne zawieszenie i tylną oś skrętną.
  • W terenie pomagają tryby Terrain Response 2, reduktor i blokady dyferencjałów.
  • Silnik 3.0 R6 jest niezwykle elastyczny. Przyspieszenie 0-100 km/h wynosi 6,1 s.
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Test samochodu, który ma w nazwie "Sport", powinienem zacząć od podania jego osiągów, a konkretnie: wyników przyspieszenia i elastyczności uzyskanych podczas pomiarów. Zrobię to, owszem, ale później. Zacznę opis Range Rovera Sporta od wrażeń, jakie miałem w tym aucie po opuszczeniu asfaltu. Tak, wiem, że zapewne niewielu użytkowników 400-konnego SUV-a, którego cena zaczyna się od niemal 550 000 zł, będzie opuszczało nim asfalt, a tym bardziej łamało krzaki lub gałęzie, by na próbach offroadowych zdobywać "pieczątki" , zwłaszcza że satynowy lakier tego egzemplarza jest wart niemal 10 proc. jego wartości...

Autor Janusz Borowski
Janusz Borowski
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu