Logo
TestyTesty nowych samochodówRenault Megane po liftingu Blue dCi 115 EDC – oszczędnie, ale nie bez wad

Renault Megane po liftingu Blue dCi 115 EDC – oszczędnie, ale nie bez wad

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
  • W Megane po liftingu znajdziemy w pełni LEDowe oświetlenie i nowe multimedia
  • Silnik 1.5 dCi/115 KM to jedyny wariant wysokoprężny w kompaktowym Megane
  • Ceny Megane FL zaczynają się od 75 900 zł, diesla ze skrzynią EDC od 96 900 zł
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

Może wydawać się, że w dobie hybryd, decyzja o zakupie auta z silnikiem Diesla nie ma sensu. Obie wersje napędu są oszczędne, ale też bardziej kosztowne od benzyniaków. Testując zmodernizowanego jesienią 2020 r. Megane hatchbacka z jednostką wysokoprężną 1.5 dCi przeanalizowaliśmy, czy warto jeszcze zaprzątać sobie głowę dieslem, czy od razu postawić na napęd hybrydowy.

Udostępnij:
Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Powiązane tematy: Renault Renault Megane
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium