Logo

Ssangyong Kyron: Miejska terenówka

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Cel był słuszny, jednak trudno nie zauważyć, że Kyronów jak nie było, tak dalej nie ma na naszych ulicach zbyt wiele. Po tygodniu spędzonym za kierownicą NewKyrona – bo tak nazwano model po liftingu – nie wiem, dlaczego wciąż tak jest. Ten samochód w końcu nie szokuje. Wyglądem nadwozia, jak i wykończeniem wnętrza może konkurować z popularnymi SUV-ami nie tylko Kii czy Hyundaia, lecz nawet koncernów z Japonii.

Jednak w przypadku aut tej klasy poza stylistyką równie istotne dla klientów są własności trakcyjne. Kyron nie ma się czego wstydzić, bowiem pod maską  ma silnik 2.7 Xdi, osiągający maksymalnie 165 KM. W połączeniu z płynnie pracującym „automatem” zapewnia dobre osiągi, które nie są okupione wysokim zużyciem paliwa – średnie spalanie podczas testu wyniosło jedynie 10 l oleju napędowego na 100 km.

Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: SsangYong Nowe
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium
Skrót artykułu