Logo
TestyTesty nowych samochodówToyota RAV-4 2.0 VVT-i - Trochę terenowa

Toyota RAV-4 2.0 VVT-i - Trochę terenowa

Robert Rybicki
Robert Rybicki

Średnie zapotrzebowanie na paliwo jest akceptowalne przy tych osiągach i przy masie około półtorej tony. Zastosowana 5-biegowa przekładnia czasami haczy. Zawieszenie dobrze sprawdza się na polskich drogach. Nie wszystkie wyboje są tłumione, ale nie wpływa to znacząco na obniżenie komfortu. Układ jezdny jest na tyle sztywny, by pozwolić na dynamiczną jazdę na zakrętach. RAV-4 w bardzo trudnym terenie nie poradzi sobie. Nie znajdziemy tu ani reduktora, ani blokady mechanizmu różnicowego. W pokonaniu niewielkich wertepów pomocą służy napęd na obie osie. Cały czas napędzane są koła przednie, ale w razie potrzeby automatycznie część mocy przenoszona jest na tylną oś. Z tarapatów może również wyratować funkcja Lock, czyli włączenie napędu na wszystkie koła na stałe. Trzeba jednak pamiętać, że podczas działania tej funkcji można się poruszać tylko w terenie oraz jeździć z niewielką prędkością.

Udostępnij:
Autor Robert Rybicki
Robert Rybicki
Powiązane tematy: Nowe Toyota
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium