Logo
TestyTesty nowych samochodówVolkswagen Golf GTE – hybrydowy hot hatch

Volkswagen Golf GTE – hybrydowy hot hatch

Janusz Borkowski
Janusz Borkowski

Jest mocny jak GTI, dzięki hybrydzie plug-in spala niewiele benzyny, a w ruchu miejskim potrafi przejechać niemal 50 km wyłącznie na prądzie. W teście Volkswagena Golfa GTE sprawdzamy, czy jazda sportową hybrydą sprawia frajdę.

Volkswagen Golf GTE – hybrydowy hot hatch
Zobacz galerię (18)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Volkswagen Golf GTE – hybrydowy hot hatch

Hybrydy przestały być kojarzone wyłącznie z jedną (japońską) marką. Nie są także produkowane jedynie po to, by gwarantowały niskie spalanie, bo gdy mają mocny silnik elektryczny, potrafią dawać solidny zastrzyk mocy. I z taką właśnie hybrydą mieliśmy do czynienia, bowiem Golf GTE to ekologiczny pojazd Volkswagena dysponujący mocą 245 KM.

Autor Janusz Borkowski
Janusz Borkowski
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium