Subskrypcja Konto
  • Zaloguj się
  • Nie masz konta? Zarejestruj się
Twoje konto Ustawienia subskrypcji Półka wydań Wyloguj się
Auto Świat
Testujemy na paliwach BP
  • Wiadomości
    • Aktualności
    • Auto Świat - Archiwum
    • Motocykle
    • Multimedia
    • Premiery
    • Targi Samochodowe
    • Turystyka
  • Używane
    • Co warto kupić
    • Rankingi aut używanych
    • Testy długodystansowe
    • Ogłoszenia
  • Porady
    • Prawo
    • Eksploatacja
    • Prawo jazdy
    • Kupno i Sprzedaż
    • Wszystko o LPG
    • Wszystko o silniku
  • Testy
    • Porównania samochodów
    • Testy nowych samochodów
  • Klasyki
    • Oldtimer
    • Youngtimer
  • TV
    • Auto Świat Pit Stop
    • Auta bez ściemy
    • Auto Świat GO
    • Samochód Błażeja
    • Testy i prezentacje
    • Używane bez ryzyka
  • EV
    • Wiadomości
    • Testy
    • Porady
    • UTO
  • Polecamy
    • Sprawdź swój VIN
    • Poradniki zakupowe
    • Testy na prawo jazdy
    • Oferty Dealerów
    • Katalog samochodów
    • Auta elektryczne i hybrydowe
    • Dobry warsztat
    • - Porady dla kierowców
    • - Porady dla warsztatów
  • Treści premium
  • ...
Auto Świat Tsi

Tsi

12 silników, które się psują, choć są prawie nowe

12 silników, które się psują, choć są prawie nowe

W tym materiale skupiamy się na silnikowych wpadkach producentów, które wyszły na jaw w ostatnich kilku latach. Prześwietliliśmy zarówno jednostki benzynowe, jak i wysokoprężne. W wielu egzemplarzach wady ujawniają się dopiero po kilku latach lub gdy samochód przejedzie 100 lub 200 tys. km. Wtedy zaczynają się kłopoty, z którymi musi poradzić sobie portfel użytkownika.
Silniki Grupy Volkswagena – nie każdy 1.8/2.0 TSI/TFSI jest zły, ale... trzeba wiedzieć który

Silniki Grupy Volkswagena – nie każdy 1.8/2.0 TSI/TFSI jest zły, ale... trzeba wiedzieć który

Na temat poboru oleju przez silniki T(F)SI Grupy Volkswagena z rodziny EA888 krążą legendy, tak samo jak na temat tego, czy i kiedy pojawiły się poprawione wersje, stroniące od "popijania oliwy". Oto kompendium wiedzy na temat EA888: które typy omijać, ile kosztuje remont, a które odmiany można brać w ciemno.
Silniki 1.8/2.0 T(F)SI, które biorą olej, a które można kupować w ciemno?

Silniki 1.8/2.0 T(F)SI, które biorą olej, a które można kupować w ciemno?

Na temat poboru oleju przez silniki TSI-TFSI Grupy Volkswagena z rodziny EA888 krążą legendy. Podpowiadamy, które wersje silników TSI-TFSI omijać, ile kosztuje remont, a które wersje silników TSI-TFSI można brać w ciemno.
Używane Audi A6 – którą generację warto kupić?

Używane Audi A6 – którą generację warto kupić?

Od lat Audi A6 jest marzeniem wielu polskich kierowców. Ten model kusi na wiele sposobów. W przypadku aut z drugiej ręki walczy z konkurencją cenę, prestiżem oraz bogatym wyposażeniem seryjnym.
Sprawdzamy silniki Volkswagena – które warto kupić, a które omijać szerokim łukiem?

Sprawdzamy silniki Volkswagena – które warto kupić, a które omijać szerokim łukiem?

W palecie silników VW spotkacie zarówno trwałe, jak i awaryjne motory. Co więcej, oznaczenie jednych i drugich może być takie samo, co dodatkowo komplikuje sytuację. Dlatego do zakupu radzimy podchodzić ostrożnie i wcześniej zagłębić się w temat!
Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?

Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?

Mały silnik z turbo i kilkoma skomplikowanymi rozwiązaniami może budzić obawy. Zwłaszcza gdy ma oznaczenie "TSI". Uspokajamy: silnik Volkswagena 1.5 TSI to całkiem udana konstrukcja.
1.2 i 1.4 TSI - małe silniki, duże problemy?

1.2 i 1.4 TSI - małe silniki, duże problemy?

Volkswagen jako jeden z pierwszych wszedł na drogę downsizingu i już w 2005 r. pokazał silnik 1.4 TSI – mała pojemność, doładowanie oraz (w teorii) niskie spalanie. Niestety, jak to często z nowościami bywa, przez pierwsze lata poważnych problemów nie brakowało – oto wszystko, co musisz wiedzieć o 1.2/1.4 TSI z rodzin EA111 i EA211.
Wyżej siedzisz, mniej płacisz? Zaraz sami to sprawdzicie: Hyundai Bayon kontra Volkswagen T-Cross

Wyżej siedzisz, mniej płacisz? Zaraz sami to sprawdzicie: Hyundai Bayon kontra Volkswagen T-Cross

Z jednej strony takie SUV-y są droższe od hatchbacków, na których technice bazują. Ale z drugiej – oferują przestronność i wygodę jazdy na miarę większych, droższych aut. Czy to równanie ma sens? Sprawdzamy, mierzymy, raportujemy!
Znasz taką markę premium? Genesis G70 kontra VW Arteon, czyli pojedynek w klasie biznes

Znasz taką markę premium? Genesis G70 kontra VW Arteon, czyli pojedynek w klasie biznes

Jedne marki rezygnują z limuzyn i kombi klasy średniej, a inne zapowiadają ofensywę – dlatego warto wiedzieć, co nowego pojawiło się na rynku europejskim. W porównaniu egzotyczny Genesis G70 i Volkswagen Arteon.
Ford Focus kontra Mazda 3, Hyundai i30 i Volkswagen Golf - który będzie lepszym wyborem? [RANKING]

Ford Focus kontra Mazda 3, Hyundai i30 i Volkswagen Golf - który będzie lepszym wyborem? [RANKING]

Tym razem zajmiemy się oszczędzaniem paliwa – oto cztery kompakty z silnikami benzynowymi i układami mikrohybrydowymi. Który z nich spali najmniej, a który wykosi osiągami rywali ze szczytu podium?
Ważne jest to, co mają z tyłu: Ford Focus, Renault Megane i Skoda Octavia jako rodzinne kombi [RANKING]

Ważne jest to, co mają z tyłu: Ford Focus, Renault Megane i Skoda Octavia jako rodzinne kombi [RANKING]

Potrzebujesz dużej ilości miejsca na bagaże? Jeżeli tak, to te benzynowe kombi są w sam raz dla Ciebie. Zaraz zobaczymy, co jeszcze potrafią!
Czy klasa premium będzie górą? [RANKING]

Czy klasa premium będzie górą? [RANKING]

Zastanawiacie się czasem, czy samochody klasy premium rzeczywiście są lepsze od swoich popularnych odpowiedników? W naszym porównaniu sprawdziliśmy Volkswagena Golfa, Audi A3, BMW serii 1 i Mercedesa klasy A - jak myślicie, czy Golfowi znowu się udało?
Nowy Golf VIII kontra rywale: nadeszła godzina prawdy...

Nowy Golf VIII kontra rywale: nadeszła godzina prawdy...

Nowy Volkswagen Golf: na zewnątrz ewolucja, w kabinie – rewolucja. Czy nowy kompakt z Wolfsburga okaże się groźnym dla rywali drapieżnikiem? Zaraz się o tym przekonamy!
Skoda Octavia z nowym silnikiem 1.5 TSI

Skoda Octavia z nowym silnikiem 1.5 TSI

Skoda Octavia, tak jak Volkswagen Golf, zyskała silnik 1.5 TSI o mocy 150 KM. Auto w tej wersji kosztuje od 84 500 zł.
Seat Ibiza 1.0 EcoTSI DSG - podsumowanie testu długodystansowego

Seat Ibiza 1.0 EcoTSI DSG - podsumowanie testu długodystansowego

Podczas półrocznego testu przejechaliśmy Ibizą po Polsce i Europie 30 tys. km.
Skoda Octavia 1.0 TSI - trzy cylindry w Octavii

Skoda Octavia 1.0 TSI - trzy cylindry w Octavii

Skoda zdecydowała się na montowanie litrowego benzyniaka w kombi klasy średniej. W tej wersji samochód nie jest wzorcem dynamiki, ale do spokojnej jazdy wystarczy.
Skoda Octavia 1.0 TSI – znamy polskie ceny

Skoda Octavia 1.0 TSI – znamy polskie ceny

Downsizing silników jest coraz powszechniejszym zjawiskiem. Skoda wprowadziła właśnie do oferty Octavii jednostkę napędową o pojemności zaledwie jednego litra.
Silniki TSI biorą olej - Problemy naszych czytelników

Silniki TSI biorą olej - Problemy naszych czytelników

Po artykule o kłopotach z silnikami koncernu Volkswagen, które zużywają nawet 2 litry oleju na 1000 km, Czytelnicy potwierdzają, że problem jest duży i wcale nie jednostkowy. Oto listy użytkowników aut z jednostkami TSI/TFSI
Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI - Klasyka gatunku

Volkswagen Passat Variant 1.8 TSI - Klasyka gatunku

Oto Volkswagen Passat w siódmej odsłonie. Technicznie bez rewolucji, za to bardziej dopracowany.

Darmowe sprawdzenie vin

Wprowadź Numer VIN
i sprawdź historię Pojazdu

Katalog Samochodów Auto Świat

ABARTH ALFA ROMEO ALPINA ALPINE ASTON MARTIN AUDI BENTLEY BMW BUICK CADILLAC CHEVROLET CHRYSLER CITROËN CUPRA DACIA DS FERRARI FORD Fiat HONDA Hyundai INFINITI JAGUAR JEEP KIA LADA LAMBORGHINI LANCIA LAND ROVER LEXUS MASERATI MAYBACH MAZDA MERCEDES-BENZ MINI (BMW) Mitsubishi NISSAN OPEL PEUGEOT Porsche RENAULT SAAB SEAT SSANGYONG SUBARU SUZUKI Skoda TATA Toyota VOLKSWAGEN Volvo WAZ LADA
  • Reklama w AutoSwiat.pl
  • Redakcja
  • Regulamin
  • Polityka prywatności
  • Usługi IT
  • Mapa serwisu
Polecane serwisy
  • KomputerSwiat.pl
  • Newsweek
  • Przegląd sportowy
  • Literia
  • Program TV
  • Pogoda
© 2023 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o.
Powered by Ring Publishing
Developed by RAS Tech