W porównaniu ze zwykłą wersją M2 auto ma zmienione zawieszenie i wzmocniony układ hamulcowy. Poza tym zmieniono przedni spoiler, kształt lusterek, podwójnych rur wydechowych.
Pod maską pracuje 6-cylindrowy, rzędowy silnik benzynowy z turbodoładowaniem. Imponujący jest moment obrotowy nowego M2 – 550 Nm – w zakresie od 2350 do 5200 obr./min. Prędkość maksymalna wynosi 250 km/h, ale dzięki pakietowi M Driver można ją zwiększyć do 270 km/h.
Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideoBMW M2 Competition wyposażany jest standardowo w 6-biegową skrzynię manualną. W opcji dostępna jest 7-stopniowa skrzynia dwusprzęgłowa. W tym przypadku kierowca ma do wyboru 3 tryby jazdy: Comfort, Sport, Sport+.
BMW M2 Competition wyposażone jest m.in. w system Dynamic Stability Control zapewniający lepszą trakcję na mokrych nawierzchniach oraz podczas dryftowania.
M2 Competition ma wzmocnione hamulce M Sport.
W kabinie BMW M2 Competition zamontowano sportowe fotele z zagłówkami zintegrowanymi z oparciem. Auto osadzone jest na 19-calowych felgach.
Galeria zdjęć
BMW M2 Competition – zmienione przód i kształt lusterek
BMW M2 Competition – cztery końcówki układu wydechowego
BMW M2 Competition – prędkość 250 km/h, a z pakietem M Driver – 270 km/h
BMW M2 Competition
BMW M2 Competition
BMW M2 Competition – 410 KM pod maską
BMW M2 Competition – koła 19-calowe
BMW M2 Competition – kokpit
BMW M2 Competition – kokpit
BMW M2 Competition
BMW M2 Competition
BMW M2 Competition – silnik 6-cylindrowy, moc 410 KM