Zacznijmy od zmian w wyglądzie. Te nie są duże. Zdecydowano się na inne wykończenie osłony chłodnicy oraz przeprojektowano zderzaki, jednak model po liftingu najłatwiej rozpoznać po nowych tylnych lampach. Tablicę rejestracyjną przeniesiono na klapę bagażnika. W gamie znajdą się nowe wzory 15- i 16-calowych felg aluminiowych oraz panoramiczny szklany dach. Ponadto od produkcji listopadowej i20 będzie dostępny z czarnym dachem. Wszystkie modyfikacje dotyczą również odmiany Active.

Czarne lub szare wnętrze samochodu w nowej opcji wykończenia Blue wyróżnia się niebieską linią, biegnącą przez całą szerokość deski rozdzielczej oraz wokół klamek. Z kolei opcje wykończenia Red Point i Blue Point będą charakteryzują się czerwonymi lub niebieskim akcentami stylistycznymi. W najwyższej wersji wyposażenia centralny ekran ma przekątną 7 cali i jest dotykowy. System multimedialny umożliwia łatwą integrację smartfonów (Apple CarPlay i Android Auto).

Hyundai i20 nadal będzie dostępny z trzema silnikami benzynowymi do wyboru: 1.0 T-GDI (100 lub 120 KM), 1.2 MPI (75 lub 84 KM) oraz 1.4 MPI o mocy 100 KM. W ofercie pojawi się nowoczesna, 7-biegowa skrzynia dwusprzęgłowa (dla silnika 1.0 turbo) oraz seryjny system start/stop.

Listę pokładowych systemów bezpieczeństwa zostanie wydłużona o: asystenta utrzymywania pasa ruchu, system zapobiegania zderzeniu czołowemu, układ ostrzegający o zmęczeniu kierowcy i automatyczne światła drogowe.