To już szóste święto klasycznej motoryzacji. Pojazdy wystawiane na MotoClassic Wrocław podzielono na dwie kategorie: prawdziwe oldtimery, wyprodukowane od końca XIX wieku do 1960 roku, oraz youngimery z lat 1960-80.
W tej drugiej kategorii szczególnym zainteresowaniem zwiedzających (głównie młodszych) cieszą się pojazdy z tzw. demoludów, czyli wyprodukowane w krajach socjalistycznych (Syrenki, Warszawy, Mikrusy, Trabanty, Wartburgi, Dacie, Moskwicze, Wołgi).
W Topaczu odbyło się także spotkanie polskiej sekcji Rolls-Royce Enthusiast Club, dzięki czemu mogliśmy podziwiać wspaniałe maszyny z Wysp Brytyjskich.
W budynku Muzeum na terenie Zamku wystawiono luksusowe pojazdy sportowe. Ekspozycję przygotowano we współpracy z Gran Turismo Expo w Poznaniu.
Jedną z części imprezy były obchody 50-lecia brytyjskiego modelu Jensen Interceptor.
Współczesnym dopełnianiem święta klasyków była prezentacja najnowszych modeli samochodów.
Zapraszamy do galerii.
Galeria zdjęć
Mercedesy 190 SL zawsze cieszą się dużym zainteresowaniem
Najwspanialsze Rolls-Royce
Polskie Fiaty 125p, które uczestniczyły w Rajdzie Monte-Carlo Historique
Rolls-Royce - klubowa reprezentacja
Bugatti z 1928 r. - jedyny egzemplarz w Polsce
Ten amerykański Brush ma już ponad 100 lat
Jedno z dzieł braci Ihle
Jensen Interceptor świętuje swoje 50-lecie
Mikrus - legenda polskiej motoryzacji
Piknik w stylu PRL
Porsche 959 w wersji Paris-Dakar
Polski motocykl Sokół z bocznym wózkiem
Odnowiony wóz bojowy Ochotniczej Straży Pozarnej
Dużym zainteresowaniem zwiedzających cieszyła sie strefa militarna
podczas takiego spotkania nie mogło zabraknąć legendarnych samochodów Warszawa