Opel Manta GSe ElektroMOD, bo tak nazywa się ten projekt, ma za zadanie promować elektryczną motoryzację, czyli w tym przypadku nową Mokkę-e, oraz bogatą historię Opla – wspomina się o modelu Elektro GT z 1971 r. Warto wiedzieć, że Manta była też inspiracją do stworzenia cechy szczególnej nowych modeli, czyli tzw. Opel Vicor - modułu integrującego grill, lampy i logo marki.

Nie znamy jeszcze szczegółów, ale nowoczesna Manta zapowiada się naprawdę interesująco. Zamiast silnika spalinowego (dostępne byłī jednostki 1,2; 1,6 i 1,9 litra) do napędu posłuży „elektryk” o mocy 147 KM. Opel nie zdradził osiągów, ani zasięgu, wiemy tylko, że prędkość maksymalna będzie ograniczona elektronicznie do 150 km/h. Mocno zmieni się także wnętrze klasyka, w którym znajdzie się cyfrowy zestaw wskaźników.

Poniżej galeria klasycznego, spalinowego Opla Manty A.