Logo
WiadomościJakie nowe niemieckie auto do 150 tys. zł bym kupił? Wystarczy nawet na model premium

Jakie nowe niemieckie auto do 150 tys. zł bym kupił? Wystarczy nawet na model premium

Chcesz kupić nowe auto niemieckiej marki i możesz na to wydać maksymalnie 150 tys. zł? Już się robi. Mam dla ciebie pięć propozycji — każda z innego segmentu.

Audi A3 (4. generacja)
Audi
Audi A3 (4. generacja)
  • Moi faworyci pochodzą z pięciu klas: miejskich aut, miejskich SUV-ów, kompaktowych kombi, kompaktowych SUV-ów i samochodów premium
  • Najstarszy z modeli debiutował w 2018 r., najnowszy właśnie trafia do Polski. Oba noszą to samo logo
  • Budżet 150 tys. zł mocno ogranicza wybór wśród modeli prestiżowych marek, ale znalazłem bardzo ciekawą propozycję

Zasady są proste. 150 tys. zł kontra oferty pięciu niemieckich marek. Biorę pod uwagę wyłącznie kwoty cennikowe. Jeśli model kosztuje powyżej 150 tys. zł, ale gdzieś w Polsce jakiś dealer w ramach jednostkowej promocji sprzeda go już za 140 tys. zł, to taki samochód i tak nie jest brany przeze mnie pod uwagę.

Dalszy ciąg artykułu pod materiałem wideo

Żeby było urozmaicenie, polecam modele z pięciu różnych segmentów. Ceny zbierałem 2 października 2025 r., a auta ze zdjęć nie zawsze przedstawiają polecane wersje. Proste? To startujemy.

Przeczytaj także: Jakie trzyletnie auto do 100 tys. zł kupić? Oto pięć propozycji z pięciu segmentów

Jakie nowe niemieckie auto premium bym kupił?

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji