W jednej hali zobaczymy takie marki jak: Bentley, Audi, Seat, Skoda i Volkswagen. Każda z marek zapowiada niespodzianki i wyjątkowe samochody.
Volkswagen zaprezentuje po raz pierwszy w Polsce cztery modele. Będą to nowe Polo, które odświeżono stylistycznie i wyposażono w nowoczesne systemy wspierające kierowcę, Golf Sportsvan, który jest połączeniem vana i samochodu kompaktowego, a także niezwykle efektywny elektryczny up!, pozwalający 100 km przejechać za 6,55 zł oraz najoszczędniejszy seryjnie produkowany samochód na świecie – XL1.
Zapewne jednak najwięcej atrakcji dla zwiedzających zapowiada Skoda. Będą nie tylko wyjątkowe samochody, ale także jazdy.
Wszyscy odwiedzający targi będą mogli doświadczyć przygody z autem i wziąć udział w przejeździe po torze z przeszkodami, mieszczącym się przy hali numer 3. Yeti porwie uczestników na wzniesienia, na mokre i kamieniste drogi, gdzie w asyście doświadczonych w jeździe offroadowej instruktorów Szkoły Auto ŠKODA przekonają się o doskonałych cechach modelu.
Emocji dostarczą specjalnie zaprojektowane przeszkody dla Skody Yeti. Jednym z elementów toru będzie wysoka, ponad czterometrowa rampa. W trakcie zjazdu z rampy samochód zatrzyma się w niemal prostopadłej pozycji względem ziemi, co zapewni testującym niezapomniane wrażenia. Przejażdżka nie będzie sielanką! Pokonywanie trawersów, suchych rowów, garbów i innych przeszkód wystawi wytrzymałość pasażerów na próbę. Na własnej skórze będzie można przekonać się o wszechstronności i wielozadaniowości samochodu.
Po zakończeniu przejazdu, każdy z uczestników, zobaczy swoje reakcje z przejazdu, co będzie możliwe dzięki przygotowanym indywidualnie materiałom video. Każdy uczestnik będzie mógł pobrać ten film i wykorzystać do własnych celów.
Jazda na torze oczywiście nie jest jedyną atrakcją, którą przygotowała Škoda. Odwiedzający będą mogli sprawdzić swój refleks na specjalnym urządzeniu, zbliżonym do tych, wykorzystywanych przez kierowców Formuły1. Škoda zorganizowała również niezwykłą sesję zdjęciową w technologii greenscreen. Podczas sesji zdjęciowej Yeti może porwać uczestników na weekendową imprezę, na snowboard albo na Hawaje!
Wśród wielu prezentowanych samochodów zobaczymy m.in. wersję studyjną roadstera inspirowanego Fabią Super 2000, a także pełna gamę aktualnie sprzedawanych modeli.
W Poznaniu nie zabraknie także odradzającego się Seata z najnowszymi wersjami Leona.
Galeria zdjęć
Atrakcją strefy Skody będzie Fabia RS2000 Cabrio. Prototypowa Fabia RS 2000 została stworzona specjalnie na spotkanie miłośników samochodów GTI w miejscowości Reifnitz nad jeziorem Wörthersee. Inspirując się Fabią Super 2000, projektanci stworzyli wyjątkowego, dynamicznego roadstera, którego celem jest dostarczenie kierowcy przyjemności z szybkiej jazdy. Model RS 2000 bazuje na aucie rajdowym i oferuje miejsce dla czterech osób. Nachylona pod małym kątem przednia szyba z jednej strony zapewnia ciągły dopływ świeżego powietrza, a z drugiej daje kierowcy i pasażerom wrażenie bliskiego obcowania z naturą.
Wszyscy odwiedzający targi będą mogli doświadczyć przygody ze Skodą Yeti i wziąć udział w przejeździe po torze z przeszkodami, mieszczącym się przy hali numer 3. Yeti porwie uczestników na wzniesienia, na mokre i kamieniste drogi, gdzie w asyście doświadczonych w jeździe offroadowej instruktorów Szkoły Auto Skoda przekonają się o doskonałych cechach modelu.
Volkswagen Golf Sportsvan obok klasycznego Golfa Hatchback i Golfa Varianta, jako trzecia wersja nadwozia uzupełnia gamę Golfa VII. Z atrakcyjnymi proporcjami i ostrymi konturami Sportsvan jest jednym z najbardziej interesujących nowych kompaktowych vanów. Trzyosobową, dzieloną tylną kanapę można składać i przesuwać, do przodu i do tyłu, o 180 mm. W przypadku wykorzystania przestrzeni bagażowej do oparć przednich foteli i po dach, jej maksymalna pojemność wynosi ponad 1500 litrów. W momencie wprowadzenia na rynek, Golf Sportsvan będzie dostępny z sześcioma nowymi silnikami (cztery TSI i dwa TDI). Wszystkie jednostki wyposażone są seryjnie w system Start-Stop i spełniają normę emisji spalin Euro 6. Zużycie paliwa w porównaniu z Golfem Plus zmniejszyło się nawet o 19 procent.
Nadwozie kombi otrzymała też najnowsza generacja Seata Leona. W teście sprawdzimy, jakimi cechami chce zdobyć klientów debiutujący w tej klasie Leon ST.