Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
OgłoszeniaPROMOCJA
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Audi

Audi

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?
Co warto kupić

Używane Volvo S80 II i jego rywale. Które auto wybrać?

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!
Testy długodystansowe

10 najlepszych aut w testach na dystansie 100 tys. km!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Wielkie rozczarowania. Najwspanialsze prototypy, które nie trafiły do produkcji
Aktualności

Wielkie rozczarowania. Najwspanialsze prototypy, które nie trafiły do produkcji

Prototyp, salon sprzedaży, później komis, na koniec złom. Z reguły tak wygląda życie samochodu. Czasem kończy się już na pierwszym przystanku, bo część prototypów niestety nie trafia do produkcji. W przypadku tej dziewiątki to naprawdę wielkie "niestety" i to przez bardzo duże "N". Oto największe rozczarowania: fenomenalne samochody, które nigdy się nie zmieniły w seryjne auta.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Audi 80 B3: rdza nie była mu straszna
Youngtimer

Audi 80 B3: rdza nie była mu straszna

Są samochody, które szturmem zdobywają serce. Inne bierze się przede wszystkim rozumem. Jednym z nich jest Audi 80. Jest tak rozsądne i wierne, że prawie je pokochasz.

Od tych SUV-ów trzymaj się z daleka – generują olbrzymie koszty utrzymania
Używane

Od tych SUV-ów trzymaj się z daleka – generują olbrzymie koszty utrzymania

Nie jest tajemnicą, że ogromny SUV z wielkim silnikiem, generuje kolosalne koszty utrzymania. Wśród tego typu samochodów, są jednak i takie, które nie tylko drenują portfele właścicieli dużym spalaniem, lecz także kosztownymi awariami. To właśnie na nie musicie uważać.

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo
Testy długodystansowe

Test 100 tys. km Audi A6 40 TDI – mała przerwa, ale pochwał dużo

Drogie i duże auto to i oczekiwania nie mogły być małe. Czy Audi A6 Avant je spełniło? W większości tak. Ale nie wszystko poszło idealnie i zgodnie z planem.

Sprawdzamy silniki w Audi. W tym przypadku łatwo o solidną konstrukcję
Wszystko o silniku

Sprawdzamy silniki w Audi. W tym przypadku łatwo o solidną konstrukcję

Hasło reklamowe Audi to: "Przewaga dzięki technice". I rzeczywiście pod maską samochodów Audi znajdziecie ciekawe silniki pod względem technicznym, którymi warto się zainteresować, ale też nie brakuje takich jednostek, które odradzamy w autach używanych. Wskazujemy te pierwsze!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Audi Quattro kontra reszta świata
Youngtimer

Audi Quattro kontra reszta świata

Napęd na obie osie 40 lat temu pomógł Audi dokonać przewagi dzięki technice. Ale czy to wystarczy, by okrzyknąć je klasowym prymusem?

Silnik 1.5 TSI - ten silnik jest lepszy, niż opinia o nim
Wszystko o silniku

Silnik 1.5 TSI - ten silnik jest lepszy, niż opinia o nim

Mały silnik z turbo i z kilkoma skomplikowanymi rozwiązaniami może budzić obawy. Zwłaszcza gdy ma oznaczenie "TSI". Jednak uspokajamy: silnik 1.5 TSI to całkiem udana konstrukcja.

Najtańsze w serwisowaniu samochody. Opinie ponad 37 tys. polskich kierowców [Ranking Auto Świata]
Aktualności

Najtańsze w serwisowaniu samochody. Opinie ponad 37 tys. polskich kierowców [Ranking Auto Świata]

Ponad 37 tys. polskich kierowców biorących udział w Narodowym Auto Teście odpowiedziało m.in. na pytanie "jak oceniasz koszty serwisowania swojego samochodu?". Z ich opinii powstał ranking najtańszych w naprawie marek i modeli. Zestawienie marek zdominowali producenci z jednego państwa, a modeli — samochody jednej marki.

Autor Krzysztof Wojciechowicz
Krzysztof Wojciechowicz
Greentech Festival to największa impreza zielonych technologii w Europie. Założył ją Nico Rosberg
Wiadomości

Greentech Festival to największa impreza zielonych technologii w Europie. Założył ją Nico Rosberg

Od 14 do 16 czerwca w Niemczech odbędzie się wydarzenie poświęcone nowoczesnym zielonym technologiom Greentech Festival. Jednym z partnerów strategicznych jest Audi, które zapowiada kolejne nowe rozwiązania przybliżające do zeroemisyjności.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Klasa średnia lat 70. - Audi 80 kontra Volkswagen Passat, Opel Ascona i Ford Taunus
Youngtimer

Klasa średnia lat 70. - Audi 80 kontra Volkswagen Passat, Opel Ascona i Ford Taunus

Z dzisiejszej perspektywy aż trudno uwierzyć, że 40 lat temu Audi i Volkswagen były traktowane jako marki, które dopiero aspirowały do klasy średniej i próbowały wygryzać zasiedziałe firmy. Audi 80 i VW Passat zabiegały o zainteresowanie klientów nowoczesną techniką i postępowym designem. Jak na ich tle wypadały modele marek Opel i Ford, uchodzących za tradycyjnie mieszczańskie? Czy rzeczywiście Volkswagen i Audi zasłużyły na sukces?

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki
Używane

Hybrydy plug-in: wady i zalety używanych aut. Sprawdziliśmy popularne marki

Czy hybryda plug-in to złoty środek na obecne czasy z wysokimi cenami paliw? Co prawda, starsze konstrukcje hybryd plug-in są mniej zaawansowane niż współczesne, ale nie jest to aż takim problemem, jak w elektrykach – zawsze przecież można skorzystać z silnika spalinowego. Niestety, używane hybrydy plug-in mają inne, liczne problemy.

Ciekawe auto rodzinne za 20 tys. zł – przegląd rynku
Co warto kupić

Ciekawe auto rodzinne za 20 tys. zł – przegląd rynku

Z rynku dochodzą sygnały, że auta używane drożeją. Postanowiliśmy więc sprawdzić, w co najlepiej ulokować 20 tys. zł, żeby jeździć klasą średnią. Aut rodzinnych nie brakuje, jednak dobre rzeczywiście się cenią!

Silnik 1.8 Turbo - wszystko o benzynowym silniku grupy Volkswagena
Wszystko o silniku

Silnik 1.8 Turbo - wszystko o benzynowym silniku grupy Volkswagena

Silnik 1.8 Turbo grupy Volkswagena to jeden z pierwszych turbobenzyniaków produkowanych na szeroką skalę. Ma wiele zalet, ale i kilka nieprzyjemnych usterek. Silnik 1.8 Turbo był stosowany w autach wszystkich marek koncernu Volkswagena, jednak największy udział w jego opracowaniu mieli inżynierowie Audi

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Top 10 - oszczędna i szybka limuzyna za 20 tys. zł
Co warto kupić

Top 10 - oszczędna i szybka limuzyna za 20 tys. zł

Jeśli od limuzyny klasy średniej oczekujesz nie tylko dobrych osiągów, lecz także niskiego spalania, to najlepszym wyborem będzie diesel o pojemności ok. 2.0 i mocy 130-150 KM. Którą warto kupić za 20-25 tys. zł?

Prestiżowe auto nie musi być drogie! Luksusowe modele w cenie od 15 000 zł
Co warto kupić

Prestiżowe auto nie musi być drogie! Luksusowe modele w cenie od 15 000 zł

Gdy były nowe, nierzadko kosztowały 300 tys. zł, dziś – po ponad 10 latach – można je kupić za ułamek tej ceny. Audi A6 3.0 TDI, BMW 530d, Mercedes E 320 CDI i Lexus GS 450h: które z tych aut okaże się najlepszą inwestycją?

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Silnik 3.0 i 2.7 TDI - czy warto kupić samochód z tym silnikiem?
Wszystko o silniku

Silnik 3.0 i 2.7 TDI - czy warto kupić samochód z tym silnikiem?

Silnik 3.0 i 2.7 TDI wyposażony we wtrysk common rail, miał wprowadzić nową jakość i sprawić, że wpadki jakościowe nękające 2,5-litrówkę V6 TDI (pompa rozdzielaczowa) odejdą w niepamięć. Z perspektywy 10 lat możemy śmiało powiedzieć, że to się udało. Owszem, motor ma kilka słabostek, ale uchodzi za udany i stosunkowo trwały.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Auta na czasie i bardzo atrakcyjne. Sprawdzamy, co warto kupić za 50 tys. zł
Używane

Auta na czasie i bardzo atrakcyjne. Sprawdzamy, co warto kupić za 50 tys. zł

Za 50-70 tys. zł nie brakuje kuszących samochodów klasy średniej, których awaryjność nie wykracza poza średnią. Do tego będą to kilkuletnie auta – na czasie, bogato wyposażone i dające sporo zadowolenia z jazdy. Które wybrać? Oto 10 najlepszych propozycji!

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Chwila prawdy dla Mercedesa. Porównujemy klasyczne sedany
Oldtimer

Chwila prawdy dla Mercedesa. Porównujemy klasyczne sedany

Na początku lat 70. presja na Mercedesa stale rosła – wiele firm wystawiło swoich przedstawicieli do walki w klasie średniej wyższej. Czy firma ze Stuttgartu miała się czego bać? Jak ówcześni konkurenci sprawują się dziś? Sprawdziliśmy jak po latach Mercedes W115 wypada w porównaniu z BMW E12, Audi 100, Oplem Rekordem D i Peugeotem 504 GL.

10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta
Testy długodystansowe

10 najgorszych aut w testach długodystansowych. 5 z nich to niemieckie auta

Od 2014 roku ponad 80 samochodów musiało się sprawdzić w testach długodystansowych redakcji Auto Bild. W każdym takim teście auta są poddawane trudnym na dystansie 100 tys. km. Finał każdego takiego testu kończy się rozebraniem auta do ostatniej śrubki. Dopiero wtedy można ocenić, jak zużywają się samochody.

Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?
Wszystko o silniku

Silnik 1.5 TSI - czy można na nim polegać?

Mały silnik z turbo i kilkoma skomplikowanymi rozwiązaniami może budzić obawy. Zwłaszcza gdy ma oznaczenie "TSI". Uspokajamy: silnik Volkswagena 1.5 TSI to całkiem udana konstrukcja.

Autor Marcin Matus
Marcin Matus
Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.