Auto Świat EV Testy Kia e-Niro – duży zasięg, świetne osiągi

Kia e-Niro – duży zasięg, świetne osiągi

Kia e-Niro to crossover z elektrycznym napędem generującym 136 KM lub 204 KM. W teście sprawdzamy, jak spisuje się mocniejsza wersja. Czy jej osiągi oraz zasięg wystarczą tylko do jazdy w mieście czy może pozwolą również na dalsze wycieczki? Przekonajmy się również czy elektryfikacja wpływa na praktyczność oraz prowadzenie koreańskiego modelu.

Kia e-Niro
Zobacz galerię (26)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
Kia e-Niro
  • Testowana Kia e-Niro ma 204-konny silnik, który pozwala rozpędzić samochód do setki po 7,3 s
  • Na pokładzie pojazdu znalazły się akumulatory o pojemności 64 kWh, a realny zasięg w cyklu mieszanym to 374 km
  • Kia e-Niro dobrze prowadzi się, a poza tym ma skuteczne hamulce, które pozwalają zatrzymać auto jadące 100 km/h na odcinku 36,4 m
  • Więcej takich informacji znajdziesz na stronie głównej Onet.pl

Kia Niro to w pełni zelektryfikowany model. W ofercie jest zarówno klasyczna hybryda, jak i wersja plug-in – obie o mocy układu 141 KM. Jednak to jeszcze nie koniec, bowiem szczytem elektrycznego zaawansowania jest Kia e-Niro napędzana wyłącznie silnikiem na prąd. Do wyboru są dwie wersje mocy – 136 KM bądź 204 KM. W teście mieliśmy okazję przekonać się o walorach mocniejszej odmiany.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji