Logo
Wiadomości
Aktualności
Auto Świat - Archiwum
Motocykle
Multimedia
Premiery
Targi samochodowe
Turystyka
Używane
Co warto kupić
Testy długodystansowe
Rankingi aut używanych
Ogłoszenia
Porady
Prawo
Eksploatacja
Prawo jazdy
Kupno i sprzedaż
Wszystko o LPG
Wszystko o silniku
Testy
Porównania samochodów
Testy nowych samochodów
Klasyki
Oldtimer
Youngtimer
TV
Auto Świat PitStop
Auta bez ściemy
Auto Świat Go
Samochód Błażeja
Testy i prezentacje
Używane bez ryzyka
EV
Wiadomości
Testy
Porady
UTO
Auto Katalog
Polecamy
Sprawdź swój VIN
Poradniki zakupowe
Testy na prawo jazdy
Oferty dilerów
Auta elektryczne i hybrydowe
Dobry warsztat
Porady dla kierowców
Porady dla warsztatów
Treści premium
Auto Świat SsangYong

SsangYong

SsangYong Korando. Czy diesel to najlepsza opcja?
Testy nowych samochodów

SsangYong Korando. Czy diesel to najlepsza opcja?

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Korando E-Motion kosztuje tyle, co Audi Q4 e-tron. Gdzie tu sens?
Testy

Korando E-Motion kosztuje tyle, co Audi Q4 e-tron. Gdzie tu sens?

Wybrałem się elektrykiem na Podlasie. SsangYong pokazał, że to przyjemność
Testy

Wybrałem się elektrykiem na Podlasie. SsangYong pokazał, że to przyjemność

Wiele się mówi, że wyjazd elektrykiem na wschód Polski to rzucanie się z motyką na słońce i zwiastuje same problemy. Ja zaryzykowałem i pojechałem SsangYongiem Korando e-Motion w tamte rejony. To była to podróż bogata w krajobrazy, którą mógłbym bez problemu powtórzyć elektrykiem.

Autor Mateusz Pokorzyński
Mateusz Pokorzyński
Ssangyong Korando 1.5 GDI-T LPG – Koszt przejechania 100 km to 52 zł
Testy nowych samochodów

Ssangyong Korando 1.5 GDI-T LPG – Koszt przejechania 100 km to 52 zł

Od niedawna czwartą generację koreańskiego SUV-a można kupić z instalacją LPG. Testując Ssangyonga Korando 1.5 GDI-T w wersji z automatem i napędem 4x4, sprawdzamy, ile kosztuje i jakie przynosi korzyści?

Sprawdziłem, ile naprawdę kosztuje jazda na LPG – test SsangYong Korando 1.5 LPG
Testy nowych samochodów

Sprawdziłem, ile naprawdę kosztuje jazda na LPG – test SsangYong Korando 1.5 LPG

Nowoczesny samochód wyposażony w instalację LPG, nawet gdy jedzie na gazie, wciąż zużywa pewne ilości benzyny. Niby niewiele, bo tylko od kilku do kilkunastu procent zużytego paliwa to benzyna, niemniej burzy to nieco prosty, wydawałoby się, rachunek ekonomiczny. Podczas testu SsangYonga Korando 1.5 LPG pokusiłem się o pomiary: ile kosztuje jazda na gazie, co się składa na te koszty i ile naprawdę, w porównaniu do jazdy na samej benzynie, można zaoszczędzić.

Autor Maciej Brzeziński
Maciej Brzeziński
Fabryczne samochody z instalacją LPG — TOP 10. Sprawdzamy, czy ich zakup nadal ma sens
Aktualności

Fabryczne samochody z instalacją LPG — TOP 10. Sprawdzamy, czy ich zakup nadal ma sens

Zakup nowego auta z instalacją LPG to rozwiązanie dla osób szukających taniego środka transportu. Przyglądamy się ofercie nowych samochodów z gazem i sprawdzamy, czy ich zakup nadal ma sens.

SsangYong Rexton – komfort z ramą
Testy nowych samochodów

SsangYong Rexton – komfort z ramą

SsangYong Rexton to jeden z niewielu SUV-ów zbudowanych na ramie. To w połączeniu z napędem na wszystkie koła, reduktorem i blokadą tylnego mechanizmu różnicowego gwarantuje dobrą dzielność terenową. Jednocześnie to komfortowy samochód z praktycznym nadwoziem. W teście wersji Sapphire sprawdzamy, czy samochód spełnia oczekiwania kierowców o wysokich wymaganiach.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Zadłużony SsangYong sprzedany za 250 mln dolarów
Aktualności

Zadłużony SsangYong sprzedany za 250 mln dolarów

SsangYong ma nowego właściciela. Jak podaje Reuters, zadłużonego producenta samochodów przejęło południowokoreańskie konsorcjum Edison Motors Co za kwotę 254,65 mln dol.

Nowe auta z napędem 4x4 do 100 tys. zł - TOP 10
Aktualności

Nowe auta z napędem 4x4 do 100 tys. zł - TOP 10

Zimą miłośnicy napędu 4x4 zacierają ręce. Kopny śnieg i śliskie nawierzchnie pozwalają czerpać frajdę i satysfakcję z napędu obu osi. W takich warunkach nie liczy się bowiem wysoka moc auta, a jego dobra trakcja. O nią będzie jednak trudno właścicielom luksusowych limuzyn z tylnym napędem i przerażonym kierowcom przednionapędowych kompaktów. Im auto mniejsze i lżejsze, tym sprawniej przemieszcza się w zimowych warunkach. A jeszcze jak ma napęd na wszystkie koła, to strome zaśnieżone i oblodzone podjazdy nie są dla niego żadnym wyzwaniem.

Ssangyong Tivoli Grand - czy niska cena to jego jedyna zaleta?
Testy i prezentacje

Ssangyong Tivoli Grand - czy niska cena to jego jedyna zaleta?

Choć marka Ssangyong istnieje od 1954 roku to dalej możemy nazwać ja egzotyczną. Dlaczego? Wystarczy przejechać się którymś z modeli Ssangyong by znaleźć odpowiedź na to pytanie. Nasz testowy model Tivoli Grand wzbudza zainteresowanie na drodze. Nie tylko dlatego, że są rzadko spotykane. Rzucające się w oczy jest nadwozie Tivoli. Nie jest to typowy SUV ale za mały by zakwalifikować go w kategorii kombi. Spokojnie możemy powiedzieć, że Tivoli jest idealnym środkiem pomiędzy tymi dwoma segmentami. 163 konny silnik benzynowy zapewnia całkiem niezły komfort jazdy przy ograniczonym spalaniu. W komplecie z 6 biegową skrzynią, która pracuje bardzo lekko podróż jest przyjemnością. To co jest niesamowitym plusem Tivoli to jego przestrzeń bagażowa. Bez większego problemu zmieści ona bagaże sporej rodziny. Czy Ssangyong Tivoli Grand będzie hitem sprzedażowym? Niska cena na pewno zachęci.

Auta bez ściemy - Ssangyong Tivoli
Testy i prezentacje

Auta bez ściemy - Ssangyong Tivoli

Ssangyong Tivoli nie jest tak popularny, jak modele europejskiej czy rodzimej konkurencji, ale coraz częściej pojawia się na naszych ulicach. W teście topowego benzyniaka o mocy 163 KM współpracującego z automatyczną skrzynią biegów sprawdzamy, jakimi zaletami samochód ma szansę przekonać do siebie kierowców.

Autor Piotr Szypulski
Piotr Szypulski
SsangYong Korando e-Motion – pierwszy elektryk tej marki
Wiadomości

SsangYong Korando e-Motion – pierwszy elektryk tej marki

Korrando e-Motion to pierwszy w pełni elektryczny samochód marki SsangYong. Jego rynkowy debiut zapowiadany jest na początek 2022 r. Sprzedaż rozpocznie się nie w Korei, a w Europie. Do Polski auto trafi na wiosnę.

SsangYong Musso Grand – nie tylko do pracy
Testy nowych samochodów

SsangYong Musso Grand – nie tylko do pracy

SsangYong Musso Grand to typowy pikap, a zatem w pierwszej kolejności myślimy o tym aucie, jako o kandydacie do ciężkiej pracy w trudnych warunkach terenowych. Jednak w trakcie testu przekonaliśmy się, że to nie jedyne zadanie, podczas którego sprawdza się koreański model z napędem na wszystkie koła i o dużych możliwościach transportowych.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
SsangYong Korando 1.5 T-Gdi - pozytywnie zaskakuje i... dużo pali
Testy nowych samochodów

SsangYong Korando 1.5 T-Gdi - pozytywnie zaskakuje i... dużo pali

SsangYong Korando 1.5 T-Gdi to rozsądnie wyceniony kompaktowy SUV o estetycznej i wyrazistej stylistyce, praktycznym nadwoziu i przestronnym wnętrzu z dużym bagażnikiem. Ma też dość dynamiczny, 163-konny silnik i jest bogato wyposażony. Ten dobry obraz psują jednak nieco czasami irytujące drobiazgi oraz przede wszystkim wysokie spalanie.

Autor Paweł Krzyżanowski
Paweł Krzyżanowski
SsangYong Rexton po liftingu – koreański Land Cruiser
Testy nowych samochodów

SsangYong Rexton po liftingu – koreański Land Cruiser

SsangYong nadal ma problemy z rozpoznawalnością. Wiele osób ciągle ze zdziwieniem patrzy na logo tej marki. Kolejna próba zwrócenia na siebie uwagi to odnowiony flagowy Rexton - równie luksusowy i dzielny w terenie jak Toyota Land Cruiser, ale nie tak prestiżowy i mniej zaawansowany technicznie, więc znacznie tańszy.

Autor Krzysztof Słomski
Krzysztof Słomski
Ssangyong Tivoli – turbo dało mu siłę
Testy nowych samochodów

Ssangyong Tivoli – turbo dało mu siłę

Ssangyong Tivoli to typowy kompaktowy SUV. Po liftingu przeprowadzonym w 2019 r. zyskał m.in. doładowany 163-konny silnik benzynowy. Czy dzięki niemu ma szansę w starciu z konkurentami? W teście wersja z napędem na przednie koła oraz z 6-stopniową, automatyczną skrzynią.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
SsangYong Korando 1.5 T-Gdi – lubi sobie wypić
Testy nowych samochodów

SsangYong Korando 1.5 T-Gdi – lubi sobie wypić

SsangYong Korando kusi przestronnością i ceną, ale podczas jazdy, niestety, odsłania swoje słabości. W naszym teście zużył tyle, co ponaddwukrotnie mocniejsze auta, i bardzo słabo zahamował.

Daewoo Musso od "generała", czyli ciąg dalszy wojskowych wyprzedaży
Aktualności

Daewoo Musso od "generała", czyli ciąg dalszy wojskowych wyprzedaży

Wojsko znów pozbywa się zbędnego sprzętu. Oddział Agencji Mienia Wojskowego z Bydgoszczy wystawia na sprzedaż: pompy, silniki, przyczepy, płaszcze wojsk lądowych i lotniczych oraz samochody. Na liście pojazdów nie zabrakło auta, które zwykle wykorzystywała kadra dowódcza polskiego wojska. Oto, co wybraliśmy wśród wojskowych propozycji.

SsangYong X200 - Korea mierzy w Jeepa Wranglera
Aktualności

SsangYong X200 - Korea mierzy w Jeepa Wranglera

Mimo poważnych problemów finansowych koreański SsangYong tak łatwo się nie poddaje. Najstarszy koreański producent samochodów szykuje bowiem zupełnie nowego SUV-a. Na celowniku znaleźli się tacy rywale, jak Jeep Wrangler, Ford Bronco czy Suzuki Jimny.

SsangYong Rexton – zwierzę pociągowe w nowym wydaniu
Testy nowych samochodów

SsangYong Rexton – zwierzę pociągowe w nowym wydaniu

SsangYong, koreańska marka produkująca SUV-y, przypomina o sobie odnowionym Rextonem. W ofercie znajdziemy jeszcze dwa mniejsze modele – Tivoli (i Tivoli Grand) oraz Korando. Oto nasze wrażenia z jazdy zmodernizowanym okrętem flagowym SsangYonga.

SsangYong – nowy inwestor i importer w Polsce
Aktualności

SsangYong – nowy inwestor i importer w Polsce

Koreański koncern SsangYong zmienia inwestora po tym, jak ze współpracy zrezygnowała indyjska firma Mahindra&Mahindra. Zmiany następują również w naszym kraju. Od tego roku jedna z największych w Polsce grup dealerskich PTH rozszerzyła działalność, czego efektem stało się powołanie SsangYong Auto Polska jako generalnego importera koreańskich samochodów.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Poradnik kupującego małego SUV-a
Porównania samochodów

Poradnik kupującego małego SUV-a

Wsiadać wygodnie, siedzieć wysoko i poruszać się beztrosko to specjalność małych SUV-ów. Sprawdzamy 10 atrakcyjnych propozycji o długości około 4,2 m i radzimy którą wersję silnikową wybrać.

Logo
RedakcjaRegulaminPolityka prywatnościMapa serwisuReklamaO nas
Social Media:
© 2025 Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. Powered by Ring Publishing Developed by RAS Tech
Systematyczne pobieranie treści, danych lub informacji z tej strony internetowej (web scraping), jak również eksploracja tekstu i danych (TDM) (w tym pobieranie i eksploracyjna analiza danych, indeksowanie stron internetowych, korzystanie z treści lub przeszukiwanie z pobieraniem baz danych), czy to przez roboty, web crawlers, oprogramowanie, narzędzia lub dowolną manualną lub zautomatyzowaną metodą, w celu tworzenia lub rozwoju oprogramowania, w tym m.in. szkolenia systemów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji (AI), bez uprzedniej, wyraźnej zgody Ringier Axel Springer Polska sp. z o.o. (RASP) jest zabronione. Wyjątek stanowią sytuacje, w których treści, dane lub informacje są wykorzystywane w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe.