Logo
TestyTesty nowych samochodówSsangYong Rexton – komfort z ramą

SsangYong Rexton – komfort z ramą

SsangYong Rexton to jeden z niewielu SUV-ów zbudowanych na ramie. To w połączeniu z napędem na wszystkie koła, reduktorem i blokadą tylnego mechanizmu różnicowego gwarantuje dobrą dzielność terenową. Jednocześnie to komfortowy samochód z praktycznym nadwoziem. W teście wersji Sapphire sprawdzamy, czy samochód spełnia oczekiwania kierowców o wysokich wymaganiach.

Posłuchaj artykułu

00:00 / 00:00
Audio generowane przez AI (ElevenLabs) i może zawierać błędy
SsangYong Rexton
Zobacz galerię (30)
Auto Świat / Igor Kohutnicki
SsangYong Rexton
  • SsangYong Rexton występuje tylko z jednym silnikiem Diesla o mocy 202 KM, a napęd przekazywany jest na tył lub wszystkie koła za pośrednictwem automatycznej skrzyni biegów
  • Standardowo samochód ma pięć miejsc, ale za 4500 zł można kupić 3. rząd siedzeń
  • Testowany egzemplarz występował w najbogatszej odmianie Sapphire i za tak skonfigurowany pojazd trzeba zapłacić 222 900 zł
  • Ten tekst/artykuł pochodzi z nowego wydania „Auto Świata”, które do sprzedaży trafi w poniedziałek 21. marca. Dzięki naszej subskrypcji możesz przeczytać go wcześniej
  • Dużo czytania, a mało czasu? Sprawdź skrót artykułu

SsangYong Rexton to SUV o dwóch obliczach. Z jednej strony ramowa budowa w połączeniu z napędem 4x4, reduktorem i blokadą tylnego mostu czyni z niego auto dzielne w terenie. Z drugiej – okazuje się komfortowy i sprawdza się w roli rodzinnego samochodu.

Autor Tomasz Kamiński
Tomasz Kamiński
Dziennikarz AutoŚwiat.pl
Pokaż listę wszystkich publikacji
Posłuchaj artykułu
Posłuchaj artykułu
Przeczytaj skrót artykułu
Zapytaj Onet Czat z AI
Poznaj funkcje AI
AI assistant icon for Onet Chat
Skrót artykułu

To jest materiał Premium

Dołącz do Premium i odblokuj wszystkie funkcje dla materiałów Premium:

czytaj słuchaj skracaj

Dołącz do premium